Terug

Installeren van digitale water meter

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: FLUVIUS

24/10/2025

Beste, Ik kreeg een paar dagen geleden een sms van tea plus iov een onderaannemer van pidpa dat ze op 24-10-2025 een digitale water meter komen plaatsen Dus ik bel hen op om te zeggen dat de bel van mijn poort niet werkt dus dat ik niet weet dat ze er zijn en of ze misschien een uur kon zeggen wanneer ze hier ongeveer aan komen. Ze vroeg me om een referentienummer omdat ze mijn adres niet in hun computer zag. Ze zei dat dit in een e-mail moet staan of een brief. Maar beide heb ik nooit gehad alleen een sms. Dus ik vroeg kan dit dan een phishing zijn ? Een antwoord daarop heb ik niet gehad. De mevrouw die ik aan de telefoon had was heel onvriendelijk. Ik zei dat ik vandaag andere verplichtingen had die al weken vast staan en die absoluut niet kan verzetten omdat vrijdag de enige dag is dat ik niet moet werken dus mijn afspraken op deze dag dan zet. Ze zei dat ik dan veel eerder mijn afspraak had moeten verzetten en ik zei dan daarop dat ik het nog niet lang wist. Ik moest maar naar pidpa zelf bellen omdat ze mij niet verder kon helpen maar dan op een heel onvriendelijke toon Ik heb dan zelf een half uurtje geleden naar pidpa gebeld en dit uitgelegd. Veel konden ze niet doen omdat dit een onderaanemener is van hun.

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: K. C.

24/10/2025

Fluvius - Intern Beste klant Kan u ons per kerende meegeven over werk adres dit gaat? Dit staat hieronder niet vermeld. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Fluvius Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 24 oktober 2025 9:15 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Installeren van digitale water meter ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

K. C.

Naar: FLUVIUS

24/10/2025

Beste, Mijn adres is Papenbergstraat 2280 grobbendonk

FLUVIUS

Naar: K. C.

24/10/2025

Fluvius - Intern Beste, U zal een klacht moeten neerleggen bij Pidpa. Fluvius kan u hier jammer genoeg niet mee helpen. Met vriendelijke groeten, Gwendy Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle fluvius-Klachtencommissie @fluvius.be www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 24 oktober 2025 9:15 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Installeren van digitale water meter ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform