Terug

Installatiesdatum - locatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Proximus

10/04/2024

Beste,Op 02 Apr 2024 bestelde ik maxi fiber in mijn nieuw appartement. Dit werd bevestigd via mail met een contractvoorstel en een installatiedatum ging volgen. Na verder niets meer te ontvangen te hebben heb ik de hulpchat gecontacteerd, hier bleek dat dit toch niet zou doorgegeven zijn en nadat iets werd teruggevonden, stond dit ook nog eens op het verkeerde adres (uit itsme). Het order werd opnieuw doorgegeven en op 9 April krijg ik eindelijk een mailtje dat een afspraak geboekt is, opnieuw op het verkeerde, mijn huidige adres. Hierop stuur ik de helpdesk “geen enkel probleem, ik pas dit aan, binnen een kwartiertje ofzo zal je een bevestigingsmail ontvangen - Pol” na 2 uur nog niets te hebben ontvangen, bel ik de helpdesk, wat blijkt, afspraak en order zijn geannuleerd. Na 20 minuten is alles opnieuw doorgegeven, maar geen afspraak meer te verkrijgen in de nabije toekomst, het planningsteam zal contact opnemen. Dit is toch geen manier van werken voor zo’n groot bedrijf?

Berichten (1)

Proximus

Naar: P. C.

29/04/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-04-10-14.28.22.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008006023] Ref. [THREAD_ID:1921008006023]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform