Beste,Op 02 Apr 2024 bestelde ik maxi fiber in mijn nieuw appartement. Dit werd bevestigd via mail met een contractvoorstel en een installatiedatum ging volgen. Na verder niets meer te ontvangen te hebben heb ik de hulpchat gecontacteerd, hier bleek dat dit toch niet zou doorgegeven zijn en nadat iets werd teruggevonden, stond dit ook nog eens op het verkeerde adres (uit itsme). Het order werd opnieuw doorgegeven en op 9 April krijg ik eindelijk een mailtje dat een afspraak geboekt is, opnieuw op het verkeerde, mijn huidige adres. Hierop stuur ik de helpdesk “geen enkel probleem, ik pas dit aan, binnen een kwartiertje ofzo zal je een bevestigingsmail ontvangen - Pol” na 2 uur nog niets te hebben ontvangen, bel ik de helpdesk, wat blijkt, afspraak en order zijn geannuleerd. Na 20 minuten is alles opnieuw doorgegeven, maar geen afspraak meer te verkrijgen in de nabije toekomst, het planningsteam zal contact opnemen. Dit is toch geen manier van werken voor zo’n groot bedrijf?