Terug

installatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Proximus

03/09/2024

Recent kwam een technieker de installatie aanpassen en veroorloofde zich een kabel gewoon over een trede te leggen om een paar meter draad uit te sparen. Ik wil dat die kabel correct geplaatst wordt langs de deurstijl.

Berichten (2)

Proximus

Naar: F. V.

05/09/2024

Beste,Wij hebben onze technische dienst opnieuw gecontacteerd. Zij zullenhet opnieuw opnemen met de heer Vandenhoeck.Met vriendelijke groetenWendyHet Proximus TeamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-09-03-09.15.35.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921011458028]

F. V.

Naar: Proximus

05/09/2024

Beste Wendy, " Graag wil ik u er echter op wijzen dat onze databases enkel kijken op welke technicus beschikbaar is en niet op de taal. U woont in Halle. Dit is volgens onze database een gemixte taalzone" De taal van uw klant interesseert u dus geen bal, terwijl volgens uw database een  Halle "een gemixte taalzone" is, dan mag ik toch verwachten dat de technieker tweetalig is, maar neen, as usal  " pour les flamands la même chose". Als u correct zou handelen stuurt u een tweetalige naar de "gemixte taalzone" !!!! " Indien de technische dienst in die regio geen Nederlands sprekende technicus heeft " die hebben ze wel maar wie maalt daarover .... En inderdaad vanmiddag is er een technieker langs geweest die Nederlands sprak ( EN OOK FRANS ) en die de rotzooi die u vorige techniekers achtergelaten hebben zo goed als mogelijk in orde gebracht heeft. Tenminste hij heeft veel inspanningen gedaan, ettelijke malen gebeld met Proximus en Scarlet. En de éne keer kon iets wel en seconden later kon het dan toch niet, bedroevend tot en met. Wat de reparatie van de telefoonlijn betreft, ik hoef geen vaste lijn meer, ze licht nu al weken plat, dankzij uw techniekers . Mag ik per slot ook nog vragen of het de gewoonte is bij Proximus dat kabels over een traptrede gelegd worden ?? Wanneer wordt dat hersteld ? Frans Vandenhoeck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform