Terug

Installatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: Proximus

11/02/2023

/Beste,Sinds 03/02 wachten wij voor een installatie dat moet gebeuren door Proximus.Maar wat blijkt op 03/02/2023 niemand geweest , verschillende malen gebeld naar Proximus , is een vergissing van hen.Wel een dag verlof genomen !!!Na 10 tallen malen gebeld te hebben met proximus eindelijk terug afspraak gekregen , technieker kwam dan ook op afgeproken datum van 09/02 , maar deze technieker kwam binnen en vertelde in wat voor krot woning woont u hier , hier kan ik geen installatie doen.Na zulke uitspraak, wees mijn zoon hem de deur.Weer een dag verlof voor niets !!!!Weer enkele malen gebeld naar Proximus en dienst Care zou mij terugbellen op 10/02 voor de nodige afspraken aangezien er binnenhuis geen leiding ligt van Proximus.Deze man van Care dienst beloofde ons terug te bellen, op vrijdag 10/02 in de namiddag en ik maar wachten en wachten op deze telefoon die er nooit kwam.Ons klantnummer 320998482Wij zijn ten einde raad met proximusIn totaal meer dan 15 uur gebeld en twee dagen verlof genomen.Eis dan ook onmiddelijk dat dit opgelost wordt en eisen enige schadevergoeding.

Berichten (2)

E. H.

Naar: Proximus

13/02/2023

Vandaag sms en mail gekregen van Proximus.Technieker zou vandaag komen tussen 14 en 17 uur.Maar je kan het al raden......Weer niemand geweest.En zo gaan we verder...

Proximus

Naar: E. H.

15/02/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat u ook een dossier heeft geopend via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.U zal dan ook de antwoordelementen via dat kanaal ontvangen.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-02-11-10.58.10.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192995127768]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192995127768]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform