Beste twee maanden geleden ben ik in de winkel van telenet geweest in Heusden. Dit omdat wij gaan verhuizen en we graag gebruik willen maken in ons nieuwe huis van telenet. Door de hevige storm is de Coax kabel van de mast afgebroken. Dit wou ik toch even verduidelijken in de winkel zelf. De winkelbedienden verifieerde me dat dit inderdaad de Coax kabel is en dat infrax dit moet oplossen. De bediende had me verzekerd dat er een technieker mee gestuurd ging worden als de modem ging geïnstalleerd worden. Toen de installateur aankwam was er geen technieker bij. Hij was ook niet op de hoogte van de ontbrekende Coax kabel. Hier is dan intern een document voor aangemaakt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. De volgende afspraak werd ingeboekt op 5 augustus ( installatie van de coax kabel ) en 6 augustus ( installatie van de modem ). Toen ik vrijdag 2 augustus belde naar de klantendienst voor te informeren wat ik nog in orde moest brengen voor de installatie van de kabel, was de afspraak met infrax plots verdwenen. Hier is intern een onderzoek naar gebeurd. infrax werd opnieuw ingeplant voor 12 Augustus en de installatie zou twee dagen erna volgen. Infrax komt aan en weet mij te vertellen dat ze geen bovengrondse kabels meer repareren. Ik heb meermaals contact gehad met de klantendienst die mij altijd verifieerde dat dit geen probleem moet zijn. Ik heb 50 EUR betaald voor een kabel die ik niet meer kan gebruiken omdat die nu te kort is. De afspraak is wéér verzet. Ik heb bijkomend ook een gleuf nog moeten graven van 20 meter lang. Geen probleem moest ik dit op voorhand weten. De installatie is nu in orde maar heeft nog twee weken geduurd. Wij hebben in totaal net geen twee maanden zonder aansluiting gezeten. Dit is een heel vervelend proces geweest dat veel geduld nodig heeft gehad. Wij wonen nu momenteel al twee weken in een huis zonder aansluitingen. Wij waren hier speciaal voor naar de winkel geweest, waar we bijna 45 minuten hebben moeten wachten, zodat dit zeker in goede banen geleid zou worden. Dan ook nog eens vier maal contact moeten opnemen met de klanten dienst van telenet, wat op sommige momenten heel druk was. Ik werk zelf in de horeca en heb niet veel tijd. De modem wordt geïnstalleerd op 14 augustus, een dag dat ik aan het werken ben, dus ik moet tussen mijn uren snel naar huis voor dat in orde te brengen, allemaal niet zo van vanzelfsprekend. Dit omdat er sneller geen plaats was, maar ik ben hier wel al een maand geleden voor langs geweest. U begrijpt dat dit mijn vertrouwen in telenet best geschaad heeft. Kort overzicht: - Meerdere afspraken geannuleerd of verdwenen.- Extra kosten door twee maal een kabel aan te schaffen. ( 50 EUR )- Op een paar dagen snel een gleuf moeten graven tijdens mijn werk week, wat niet evident is.- Verlof genomen om telenet te ontvangen voor de installatie, omdat de afspraak anders nog een week langer zou duren.- Bijna twee maanden zonder aansluiting gezeten en extra kosten moeten maken via mijn mobiel netwerk omdat ik mijn gsm gebruik voor mijn werk. ( 40 EUR ) Groet Tycho Verachten