Geachte,
Ik heb bij vanden borre een elektrisch kookvuur gekocht, deze zou worden geleverd en geïnstalleerd op 11/09/25.
De installateur kon het niet installeren omdat hij de oven niet uit de keukenkast kreeg en hij zei dat ik het zelf maar moest doen en een nieuwe afspraak maken.
Op een halve minuut was de oven uit de kast ik ben nog achter meneer gelopen maar hij reed juist weg.
Dan heb ik tot 20/09/25 moeten wachten voor er iemand terug kon komen, deze installateur wist niet waar voor hij moest komen en zei, 'hier voor heb ik geen materiaal bij'.
Nu moet ik nog eens wachten tot 27/09/25 voor ze terug komen.
Dit wil zeggen dat wij al bijna 3 weken niet kunnen koken, en hier door onze verhuis al die tijd uitstellen, vandaag 22/09/25 moeten we uit het appartement (met een dochter van 6).
Ik heb contact opgenomen met de consumentendienst maar die trekken hun er weinig van aan.
Ik heb ook de ombudsdienst hierover gecontacteerd.
Ik had graag een tegemoetkoming voor dit ongemak en voor de slechte service waar wij slachtoffer van zijn.
Mischien kunnen ze onze maaltijden die we via take away gaan bestellen ook vergoeden.
(De nummer die ik heb opgegeven is de bestelbon nummer)
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet.
Rik Schelkens