Terug

Installatie zonnepanelen met batterijen onafgewerkt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

R. T.

Naar: Soly

24/06/2024

Het probleem is het niet correct functioneren van het geheel van de installatie van 12 zonnepanelen met batterijen. Cfr. mijn aangetekende ingebrekestelling van 23-nov-2023: "Ik verzoek jullie om het functioneren van de batterij in orde te brengen, de creditnota voor uw factuur van 12 september 2023 te bezorgen, evenals uw creditnota ten bedrage van de compensaties, die in uw algemene voorwaarden voorzien zijn en tot en met de datum dat het batterij-aspect in orde gebracht is."

Berichten (1)

Soly

Naar: R. T.

28/06/2024

Goedemiddag,Wij zijn bekend met de klacht en zetten ons volledig in om dit op te lossen.Momenteel zijn wij in contact met de fabrikant en zij geven aan dat de instellingen door onze klant zijn gewijzigd. Onze klant geeft aan dat dit niet het geval is en dit heb ik teruggekoppeld. Momenteel is het uitzoeken hoe de instellingen teruggezet kunnen worden en ik heb de fabrikant gevraagd of zij dit ook kunnen doen. Zodra hier duidelijkheid over is, neem ik weer contact op met de contactpersoon van onze klant.Als er vanuit jullie kant in de tussentijd vragen zijn, hoor ik het graag.Met zonnige groet,Marieke Senior Customer Excellence SpecialistDit e-mailbericht is een service van Soly. Mogelijk gemaakt door Zendesk Op 24 juni 2024 om 10:17:12 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [9PGK6D-G9L7E]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform