Terug

Installatie werkt niet naar behoren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Uw Zon

12/06/2023

Beste , Sinds juli 2022 hebben wij het volledige bedrag betaald van 21700 € aan jullie, nog steeds werkt onze installatie niet naar behoren! Eerst hadden jullie ons gegarandeerd dat onze zonnepanelen en batterij gingen tijdig geïnstalleerd zijn om te kunnen genieten van een premie , daar liep het al mis . Meerdere keren namen wij verlof zonder wedde omdat er zogenaamd iemand ging langskomen, ook vandaag 12 juni , weer niemand gezien !Jullie bereiken is een regelrechte Ramp , zowel telefonisch als via mail.Graag hadden wij gewenst dat onze installatie binnen de kortste keren werkt hoe het hoort en een tegemoetkoming van jullie kant, Na bijna een jaar is ons geduld echt op !

Berichten (2)

Uw Zon

Naar: W. V.

20/06/2023

Beste,Het is zeker niet de bedoeling om de klant verder in de miserie te laten.Niet al onze elektriciens zijn even goed met het merk batterij gekend en hierdoor zijn er al enkele mislukte pogingen.Graag zou ik Danny op 29/06 langssturen mits hij in contact staat met SAJ zelf.Indien hij het probleem niet meteen vindt, dan belt hij naar SAJ ter plaatse bij de klant.Bij verdere vragen, aarzel niet om mij te contacteren.Met vriendelijke groeten,Bien cordialement,Kind regards,

W. V.

Naar: Uw Zon

20/06/2023

Beste ,Dus u stelt enkel een technieker voor de misschien zal langskomen? Zoals in vorige mails werd vermeld riskeren wij opnieuw verlof zonder wedde te nemen ?Wat met een schadevergoeding die wij vragen ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform