Beste,We hebben de klacht CPTBE01901845-63 met als Scarlet referentie 50265662 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat de verhuisaanvraag nog lopend is en dit sinds 29/08/2023. Op datum van 07/09/2023 werd er vastgesteld dat er extra werken nodig zouden zijn alvorens de diensten te kunnen installeren. Ik heb gemerkt dat de informatie niet aan de bevoegde dienst gemeld is geweest. De nieuwe afspraken die nadien werden gemaakt konden dus niet uitgevoerd worden mits de laswerken niet uitgevoerd waren. Wij hebben de techniekers voor laswerken van de situatie verwittigd en hopen dat ze dit z.s.m. kunnen uitvoeren.Alsook zijn er twee facturen opgestuurd met referentie 23R-322.317.533 en 23R-322.691.547:Factuur 23R-322.317.533 voor een bedrag van 524,35Eur waarvoor wij een credit nota van hebben ingegeven van 472,35Eur. Het resterend te betallen bedrag is 51,90Eur:35,00Eur voor het abonnementsgeld van 01/09/2023 -19/09/2023437,45Eur data buiten bundel (10GB -15Eur- 452,45-15,00Eur-437,45)Factuur 23R-322.691.547 voor een bedrag van 500,42 Eur waarvoor wij een credit nota van 281.05Eur hebben ingegeven. Het resterend bedrag is 219,37Eur.56,00Eur voor het abonnementsgeld van 20/09/2023 - 19/10/202325% van de data buitenbundel 420,20Eur - 105,05Eur.4x 30,00Eur voor de door de technieker gemiste geplande afspraken -120,00Eur.Het totaalbedrag dat nog open staat is 271,27Eur en dit kunt u betallen met de informaties die terug te vinden zijn op uw facturen. Wij hopen dat wij u z.s.m. een nieuw afspraak voor laswerken kunnen geven zodanig dat wij nadien een Scarlet technieker kunnen sturen voor de installatie.Wij hebben gemerkt dat u uw GSM gebruikt om te kunnen surfen maar hier is geen akkoord gegeven van de operator en wij kunnen maar 1keer een bil schok aanvragen. Dit is op datum van 25/09/2023 al is toegekend geweest op de factuur 23R-322.317.533. Hierdoor konden wij enkel nog 25% toekennen op de buiten bundel voor de factuur 23R-322.691.54. In de toekomst kunnen wij dit niet meer toekennen en wordt er gevraagd om de data 's buiten bundel op volgende facturen te betallen. Aangezien de aansluiting op uw vorige adres nog steeds in dienst is zal u een factuur krijgen voor de periode na 19/10/2023 tot dag van de effectieve installatie. Gelieve hier geen rekening mee te houden. Wij zullen het nodige doen om die kosten te annuleren.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais V.High Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles