Terug

Installatie vast internet nooit geactiveerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Proximus

25/08/2023

Beste,Ik bestelde 2 mobiele telefoonkaarten en vast internet na verhuis. Op 20 juli werd de aanvraag via testaankoop gedaan. De mobiele telefoonkaarten werden goed geactiveerd en bezorgd. Het vast internet is nooit, zelfs na herhaaldelijk contact opnemen met de klantendienst in orde gebracht. Na 4 weken kregen we uiteindelijk vandaag te horen dat internet op onze locatie niet mogelijk zou zijn. Toch liggen de kabels tot in onze technische ruimte. Wij hebben uit noodzaak naar een andere provider moeten overstappen (telenet). Er staan nog twee facturen open bij proximus en we zouden deze graag geannuleerd zien. Ikzelf heb de afgelopen weken 5 uur met de klantendienst gebeld zonder resultaat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform