Beste, Ik vroeg een installatie van Telenet internet en TV aan op ons nieuwe adres. - initiële afspraak: 31 juli - Telenet technieker komt niet opdagen, krijg geen bericht- opeens automatische nieuwe afspraak 4/8- Ik geef aan dat ik niet kan op 4/8 -> nieuwe afspraak niet mogelijk- uiteindelijk toch een afspraak gekregen op 10/8- Technieker komt langs en plaatst installatie- Technieker geeft aan dat de kabel aan overkant van de straat moet worden aangesloten met hoogtewerker en geeft dit door aan de juiste instantie- 14 augustus: eerste herinnering, nog niets veranderd aan de werking van de installatie- 21 augustus: nieuwe herinnering, niets veranderd. - 23 augustus: opnieuw een herinnering. - 4 september: opnieuw een herinnering--> ondertussen krijg ik een factuur voor de eerste maand internet. IK HEB GEEN INTERNET, de kabel is niet aangesloten. Ik weiger dit te betalen. - 6 september: opnieuw een herinnering. - 14 september: opnieuw een herinnering. Telkens bij een herinnering uit bovenstaande lijst wordt ik afgewimpeld met het antwoord: Wij kunnen hier geen tijdstip op kleven of u een antwoord geven. Wij staan niet in contact met desbetreffende dienst. Wij doen het nodigTot op vandaag is er niets veranderd en spreekt de Telenet medewerker over we helpen u zo snel mogelijk op een later tijdstip. Het hele Whatsapp gesprek is beschikbaar ter inzage.