Terug

Installatie van aangekochte product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. O.

Naar: T&T DESIGN

02/12/2022

Beste T&T Design,Een paar maanden geleden kochten we ongeveer voor 3000 euro aan goederen van jullie bedrijf. Na een fijne avond met Hannelore hebben we het volste vertrouwen in onze aankoop en het bedrijf. Vandaag hebben ze onze spiegel geleverd, net voor de kerstfeesten wat uiteraard geweldig is. Deze zouden ze ook ophangen, werd ons verteld bij de aanschaf. Het enige dat Hannelore ons vertelde was dat we plugs moesten voorzien, dus belden we eergisteren (28.11.2022) naar het hoofdkantoor ter bevestiging dat we de plugs en vijzen hoefden te voorzien. Ik stond versteld toen de leverancier vandaag arriveerde en vroeg waar ze de spiegel mochten zetten.. Ik viel uit de lucht. Ik heb meteen het bureau gebeld, ze bevestigden wat de leverancier zei, ik legde de situatie uit en kreeg als antwoord van Kathy: “Dan moet Hannelore de spiegel zelf komen ophangen”. Wat absoluut niet professioneel is. Daarna kreeg ik een telefoontje van Hannelore zelf, ze verontschuldigde zich op een zeer warme en vriendelijke manier, net zoals ze was op de koopavond. Zoals ik al zei en wil benadrukken, hebben we het bureau gebeld en hebben ze ons er ook niets over verteld, buiten dat de leverancier het nodige materiaal zelf zou meebrengen. Waar zit de fout dan??? Zo'n onprofessionele reactie als je belt met een probleem/vraag is ondermaats. Vervolgens kregen we een telefoontje dat de technieker eventueel wel kan komen als we hem zelf betalen, €75, willen we het niet zelf betalen dan wordt dit van Hannelore's loon afgetrokken, is dit de manier waarop jullie jullie medewerkers behandelen? Dit is iets dat jullie binnen het bedrijf dienen op te lossen zonder ons erbij te betrekken. Er is een fout/misverstand in uw bedrijf, een bedrijf dat designmaterialen verkoopt... en u neemt geen verantwoordelijkheid voor het probleem? U schuift het bij de verkoper van UW producten en dreigt dan nog eens 75 euro van haar salaris af te pakken? Schandalig!!! €75 voor een bedrijf als t&t design? Klantenservice gaat niet alleen over een mooie winkel en wat trucjes bij een glas wijn. Als het misgaat, laat je de klanten dan aan hun lot over en geef u de verkoopster de schuld? Wat een organisatie. Niets om over op te scheppen. We zijn alleszins diep teleurgesteld!We stellen voor dat jullie een monteur vinden om dit liefst zo snel mogelijk op te hangen en €75 van de aankoopprijs terug te storten op onze rekening, hiermee is de monteur betaald. Anders mag de spiegel terug opgehaald worden. Schandalige situatie voor een bedrijf dat zich voordoet als exclusieve en hoogstaande winkel. Dit zal dus de laatste keer zijn dat we iets bij u kopen, laat staan ??dat we jullie winkel aanbevelen aan ons netwerk. Nogmaals Hannelore is altijd aardig voor ons geweest dus we nemen het haar niets kwalijk, vergissen is menselijk het is maar hoe je ermee omgaat en hoe je het oplost maar dat ligt in jullie handen.Kort samengevat hoop ik dat jullie beseffen dat dit een misleidende verkoop is geweest aangezien de aanschaf van de spiegel extra kosten met zich meebrengt. Terwijl ons uitdrukkelijk werd gezegd dat dit door jullie dienst ging worden gedaan. Zie Art. VI.97 van het Burgerlijk Wetboek. Dus we hopen dat jullie dit probleem oplossen en niet alles in haar nek schuiven.We zien uw reactie graag tegemoet.Groeten,Omokoko Elbrich & Vinck Caro


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform