Terug

Installatie tv en internet door Orange

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

J. E.

Naar: Orange

05/08/2025

Beste, op 24/06/25 laat ik tv en internet van orange installeren volgens de afspraak dat gemaakt was aan de telefoon. Na de installatie merkte ik dat de tv zender die afgesproken was aan de telefoon niet in het pakket zat. Ik belde dan ook 1 dag later dat ik mij beroepte op het herroepingsrecht. Dat is dan uitgevoerd en er werd mij gezegd dat ik de modem de decoder en eventuele wifi boosters moest terug sturen wat ik dan de volgende dag ook gedaan heb met een aangetekende zending bij B-post waar ik bewijs van heb. Ik heb ondertussen al 2x een email gekregen waar men vroeg om de toestellen terug te sturen ik heb daar op geantwoord met de bewijzen van de post waar ik de toestellen heb binnen gebracht. Nu sturen ze een brief dat ik de toestellen moet terug sturen binnen de 10 dagen of ik moet 200€ voor de decoder 60€ voor de modem en 40€ per wifi booster betalen. Ik ben reeds naar een winkel van orange geweest en daar zegt men dat ik telefonisch contact moet opnemen met de Klantendienst wat ik gedaan heb en daar zegt men dat ik naar de winkel moet gaan. Ik heb de indruk dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd. Ik hoop dat dit opgelost kan worden. Mvg. Evers Jacques.

Berichten (1)

J. E.

Naar: Orange

20/08/2025

Kan U mij zeggen of de artikelen die ik 02/07/2025 heb opgestuurd met een aangetekende zending toe gekomen zijn bij U.

Bemiddeling door Testaankoop 26 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform