Terug

installatie soundbar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. W.

Naar: VANDEN BORRE

06/10/2023

Wij zijn reeds klant bij Van Den Borre sinds de tijd van Hugo Van Praag, dus reeds vele jaren.Op 9 juni 2023 bestelde wij een soundbar SONOX met achter luidsprekers en steunen. Na verschillende malen in de winkel te zijn geweest werd er eindelijk geleverd en geplaatst in augustus.Voor het leveren en instaleren moesten we apart bijbetalen. Na enkele dagen kwamen we erachter dat de achterste luidsprekers niet werkte. Terug contact genomen en is men dit probleem komen oplossen.De problemen bleven echter duren en na contact moesten we onze Sonos Arc terugbrengen naar de winkel. Ging men deze terug sturen naar Sonos. Na enkele dagen kreeg ik telefoon van Sonos dat er niets aan de hand was met het apparaat en men gaf me de raad om bij Van den Borre de vraag te stellen om een technieker te sturen geen installateur. Er was duidelijk iets aan de hand met de afstelling en verbinding met de TV. Deze vraag werd onmiddellijk en met klem geweigerd door VDB. Waren reeds 2 x geweest. Dus wij betaalde voor een correcte installatie die blijkbaar niet 100% is uitgevoerd en nu weigeren ze om dit eindelijk goed en correct op te lossen.Dit zal dan ook mijn laatste aankoop geweest zijn bij Van Den Borre.Wat ik wel ondervonden heb is dat alle verkopers in de winkel , en in het bijzonder Rob, heel maar dan ook heel vriendelijk waren en 100% behulpzaam om naar oplossingen te zoeken, proficiat doen jullie zo verder het probleem ligt zeker niet bij jullie. Bestelbon 220320782 van 09.06.23

Berichten (5)

VANDEN BORRE

Naar: Y. W.

09/10/2023

Beste,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld!Fijne dag verder,Consumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

Y. W.

Naar: VANDEN BORRE

28/10/2023

Beste,We zijn nu een aantal weken verder, 28-10, en buiten 2 telefoons met dezelfde melding " we moeten even nakijken , we zullen de technische binnendienst contacteren , heb ik nog ALTIJD niets mogen vernemen.Yves Willemsen

VANDEN BORRE

Naar: Y. W.

31/10/2023

Beste,Zoals telefonisch afgesproken met onze DNV, zal er een technieker langskomen om na te gaan waar het probleem zich bevindt.Indien er effectief een technisch mankement wordt vastgesteld aan de soundbar of aan uw TV, dan zullen er geen interventiekosten aangerekend worden.Indien het probleem echter te wijten zou zijn aan bvb de decoder of het binnenkomend Tv-signaal of één of andere externe factor, dat dus geen technisch mankement is van de TV of de soundbar, dan zullen de interventiekosten wel aangerekend worden.Hopend je hiermede van dienst geweest te zijn.Met vriendelijke groeten,Consumentendienst

Y. W.

Naar: VANDEN BORRE

01/11/2023

Beste,Zoals reeds enkele malen aangehaald denk ik dat het een probleem is van instellingen, of aan de TV of met de Sonos.Een duidelijke uitleg over het toestel heb ik ook helemaal niet gekregen.Dit valt ook onder deze interventie, daar ik ervoor betaald heb.Ik ben wel akkoord als het probleem aan de TV decoder of het binnenkomend signaal ligt betaal ik de interventiekosten.Als het aan de afstelling of dat er een technisch probleem is betaal ik helemaal geen interventiekosten. Met vriendelijke groeten,Yves Willemsen

Y. W.

Naar: VANDEN BORRE

05/11/2023

Oef eindelijk opgelost.Vrijdag 3 november is er dan toch eindelijk een technieker langsgekomen om naar ons reeds maanden aanslepende problemen te komen kijken.Deze man sprak met kennis van zaken en hij begreep me onmiddellijk. Heeft bijna alle instellingen moeten wijzigen en bovenop ons een heel deskundige en verstaanbare uitleg gegeven. Waarom kon de vorige dit niet?Na een ½ uurtje waren al onze problemen opgelost en kunnen we nu met volle teugen genieten van onze Sonos.Ik stel nu alleen de vraag waarom moest Van Den Borre nu zo moeilijk doen en het probleem blijven negeren tot ik ten einde raad bij Testaankoop ging aankloppen? Waarom moest dit maanden aanslepend probleem leiden tot grote ergernis en zoveel mails die alleen maar Van Den Borre in een heel negatief daglicht heeft gesteld?Een probleem dat door de juiste technieker op amper 30 minuten is opgelost en dit tot grote tevredenheid van ons klanten. Klanten een woord dat door vele niet meer naar waarde wordt geschat en door vele medewerkers gezien wordt als alleen maar lastige mensen.Van Den Borre heeft heel goede verkopers , verkopers die ons bijstaan met een grote kennis van zaken. Als al de medewerkers zo een service zouden geven waren er helemaal geen problemen en zou ons koopplezier en jullie omzet nog meer toenemen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform