Terug

Installatie slimme meter en aardgas meter van fluvius

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: FLUVIUS

27/11/2019

Beste, Op maandag 25 november 2019 is men van fluvius een nieuwe slimme meter komen plaatsen voor elektriciteit en gas. Na de installatie was er een deel van de woonkamer waar de elektriciteit niet werkte. Wij hebben onmiddellijk fluvius verwittigd en deze hebben een elektrieker gestuurd dezelfde dag. Volgens de elektrieker zou er een kabeltje wat los gezeten hebben (nulgeleider) en heeft deze hersteld en alles zou terug moeten werken en dit was niet het geval. Elektrieker is vertrokken en we moesten het probleem zelf maar oplossen. Terug naar fluvius gebeld en klacht opgemaakt. Dag nadien 26 november 2019 werkte plots de infrarood verwarming in de badkamer en vaatwasmachine in de keuken niet. Ik heb naar fluvius gebeld en hebben direct dezelfde elektrieker van vorige keer terug laten komen. Deze zei weer dat alles inorde is en dat het probleem niet door fluvius is veroorzaakt. Ik heb onmiddellijk terug naar fluvius gebeld en gingen de klachten in behandeling nemen en mij nog terug contacteren. Dus bij deze zijn we in afwachting.

Berichten (4)

FLUVIUS

Naar: J. V.

28/11/2019

BesteKan u ons het adres van de klager bezorgen? Zonder deze gegevens kunnen we geen onderzoek verrichten.Met vriendelijke groeten,xxxxxxxxxxKlantenservice - Marketing StrategiePostbus 609090 MelleTel: 0800 6 00 01Fax: 09 263 43 34www.fluvius.be Fluvius is de fusie van de netbedrijven Eandis en Infrax. s:www.fluvius.be/disclaimer

J. V.

Naar: FLUVIUS

28/11/2019

Geachte fluvius, voor mijn adres mag u mij contacteren op volgend nr: 0479121475

FLUVIUS

Naar: J. V.

28/11/2019

BesteGelieve het adres van de klant zelf op te vragen.Het lijkt ons logisch dat u dit zelf opvraagt bij uw lid en dan de nodige gegevens aan ons overmaakt.Met vriendelijke groeten,xxxxxxxxKlantenservice - Marketing StrategiePostbus 609090 Mellewww.fluvius.be Fluvius is de fusie van de netbedrijven Eandis en Infrax. s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: J. V.

14/01/2020

Geachte, Voor onderstaande klacht hebben onze diensten dossier 6841401 opgemaakt.Na nazicht via onze technische diensten kwamen wij tot de vaststelling dat onze aansprakelijkheid niet bewezen geacht werd, aangezien de problemen zich stelden op de binneninstallatie van de klant.Wij kunnen dan ook geen tussenkomst voorzien.In bijlage kan u het schrijven terugvinden dat wij naar uw klant overgemaakt hebben en waarvan wij sindsdien geen verder bericht meer verkregen.Met vriendelijke groet,xxxxxxxxxSecretariaat GeneraalAansprakelijkheidBrusselsesteenweg 199 - 9090 Mellewww.fluvius.beFax:09/263.44.46www.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform