Terug

Installatie service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

S. H.

Naar: Orange

18/11/2025

Beste, Ik woon hier al sinds 1 september 2025. Karmelhof 2 Bus 0001. Na veel pogingen met te bellen en naar de winkel te gaan. Ze gingen me paar keer komen installeren. Geen installateur gezien. De laatste keer stond hier een installateur en die zei doodleuk ik geraak niet in het installatie programma en weg was hij. Ik ben naar de winkel geweest en zeiden dat er die dag storingen waren. Terug een nieuwe afspraak. Niemand gezien. Ik belde weer eens naar Orange en dan vonden ze het precies te ingewikkeld om opnieuw een afspraak in te plannen. Ik kreeg te horen dat ik moest wachten.Dat ze met mijn dossier bezig waren en me zelf terug gingen contacteren. Tot heden nog steeds niks gehoord. Ik ben al jaren goede klant bij hen. Ik ben het nu zo beu dat ik niet anders kan dan een klacht in te dienen want ze luisteren gewoonweg niet naar je aan de telefoon of de verbinding valt weg. Ik zit nu al maanden zonder internet of tv. Enkel mobiele data waar ik dan ook veel overga. Hier zouden ook versterkers moeten komen. Heb ik allemaal uitgelegd ! Het duurt ook soms 30min eer je bij hen binnen geraakt. Ik wil zo snel mogelijk internet. Ik had al lang een andere provider gecontacteerd maar ik moet mijn telefoon nog afbetalen. Ik hoop echt dat jullie kunnen helpen !! Mvg Sarah Heeb

Bemiddeling door Testaankoop 03 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform