Ik heb als lid van Test Aankoop op uw aanraden ( Proximus bleek in mijn geval de beste koop voor een Package Telefonie, Internet en TV) de overstap gemaakt van Telenet naar Proximus.Via mail en SMS is overeengekomen om vandaag tussen 8 en 12u 30 de installatie uit te voeren. Dit is mij via SMS nog gevraagd te bevestigen eergisteren.Om half één was er nog niemand en nam ik contact op met Proximus ( telefonisch). Er werd mij gezegd dat ik de volgende op de lijst was en ze na verwittiging per sms naar mij kwamen. Om half drie probeerde ik nog eens maar kreeg geen telefonische verbinding. Uiteindelijk via chat een proximus medewerker aan de lijn gehad die contact nam met dispatching en mij weer verzekerde dat ik de volgende op de lijst was voor vandaag.Klachten via sms werden niet beantwoord. Ik kreeg enkel de mededeling dat mijn aanvraag in behandeling is.Rond half vijf nog eens gechat en ik kreeg toen te horen dat ik zelf maar de hulplijn moest bellen. Ik geraakte er niet binnen. Op mijn vraag of zij dat niet konden doen, kreeg ik als antwoord dat dat via chat niet mogelijk was. Ik reageerde dat ik twee uur tevoren wel via die weg info had gekregen. Helaas was de proximusmedewerker weer weg.Om kwart voor vijf belde ik en kreeg een vrouw aan de lijn die mij verzekerde dzt ze binnen 10 minuten terug ging bellen. Niks gehoord. Ook niet van de technieker of dispatching. Ik heb al drie afspraken namiddazg moeten verzetten en ben al van 8 uur 'smorgens binnen.Rond 6 uur chat ik terug om te vragen wanneer ze komen en of ze nog überhaupt komen kreeg ik het vage antwoord dat ze vermoedelijk niet zouden komen. Ze kon ook geen contact meer maken met dispatching. De logische vraag van mij was dat ze dan zeker maandagmorgen zouden komen omdat ik de volgende op de lijst is. Daar kon ze niet op antwoorden. Ik ga ervan uit dat ik de volgende op de lijst ben. Ik heb hun gemeld dat ik mij vrijgemaakt heb maandagmorgen van 8 tot 11 U. DIT KON OF WOU ZE NIET BEVESTIGEN. Ik heb tot op dit moment ( vrijdag 8 september om 21:08 nog geen annulatie of bericht gehad. Mijn ergernis is zeer groot. Communicatie is onbestaande of het bestaat uit leugens of valse beloftes of zich verschuilen achter procedures. Als ik de klantendienst nu bel valt na 10 seconden de verbinding weg.Ik ga ervan uit dat Proximus mij een uitleg verschuldigd is.Ik weet op dit moment niets, alleen dat er een ticket gemaakt is ( whatever that may be).Alle gegevens denk ik zijn op te vragen bij Proximus ( chats, sms, telefoons). Zij beweren toch dat te doen om redenen van klantentevredenheid. Als ik onwaarheden vertel moogt ge mij daarmee confronteren.