Terug

installatie nieuwe TV box + klantonvriendelijkheid

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: Proximus

21/08/2022

Vorige vrijdag kreeg ik via Bpost mijn nieuwe TV box, met veel moeite kreeg ik ze na drie uur (gedeeltelijk) geïnstalleerd. Afstandsbediening werkte niet,+ een aantal andere functies ook nietIk probeerde dan maar te chatten, maar denk dat ik een of andere robot aan de andere kant had waardoor er geen antwoord op mijn vragen kwam. De chat werd tot driemaal toe afgebroken.De volgende dag dan maar naar de proximus winkel samen met de oude TV box, die ik volgens jullie mail ook daar kon inleveren. Dat was buiten de dame die mij 'hielp' gerekend. 'Ik mag dit niet aanvaarden ' waarop ik zei dat ik een mail gekregen had enz enzovoort (gezien de ervaringen van de vorige dag was ik al redelijk gestresseerd), Wanneer ik zegde dat ik de oude box zou laten staan werd er prompt gereageerd dat ik dan een factuur van 150 € zou krijgen! enfin uiteindelijk liet ik haar de mail van proximus zien ( ze moest wel naar boven scrollen om te kijken of hij wel degelijk van haar firma kwam) en mocht ik de box achterlaten. De rest van ons contact verliep vreedzaam. Ik kreeg ook een nieuwe afstandsbediening. Mij lijkt het dat dit op een veel klantvriendelijkere en oplosgerichtere wijze aangepakt had kunnen worden.Thuis gekomen bleek er nog minder te werken dan de vorige dag.Dan maar opnieuw aan het chatten geslagen. Gelukkig had ik een zekere Meriam aan de andere kant die mij beloofde een technieker te sturen.Deze komt dinsdag tussen 8 en 17 uur met jullie verontschuldigingen voor het ongemak, ondertussen zit ik vier dagen zonder TV en dinsdag een ganse dag aan huis gekluisterd waardoor ik een aantal activiteiten moet afzeggen.Rechtstreeks bij jullie klacht indienen kan enkel via chat (robot?) of telefonisch (onze wachttijd bedraagt minstens 10 minuten...)

Berichten (1)

Proximus

Naar: L. L.

26/08/2022

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg tijdens ons telefonisch contact vandaag 26/8.MvgElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-08-21-21.32.52.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192990125277]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192990125277]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform