Op 3 februari zou Proximus in mijn nieuwe woning de installatie van het internet komen in orde brengen. Er kwam niemand opdagen: 'de technicus trof niemand aan' - ook al was ik aanwezig. Na meerdere telefoontjes met de klantendienst kon niemand mij een verklaring geven. Dan maar nieuwe afspraak ... op 8 februari, en ja ... 'de technicus trof niemand aan' (dat stond in de sms). Ik belde opnieuw naar de klantendienst - de technische dienst kan je blijkbaar niet opbellen - de klantendienstmedewerker was vriendelijk, maar wist duidelijk ook van niets. Volgende afspraak: 16 februari ... Ik heb er weinig vertrouwen in. Het is toch niet moeilijk mij even te bellen (wanneer er bijvoorbeeld geen parkeerplaats is enz.)? Want ik zie niet wat er maar blijft misgaan bij Proximus (interne communicatie, mismanagement, slecht betaalde ondernaannemers?). En een klacht indienen lijkt wel onmogelijk. Mijn adres staat juist ingegeven, mijn gsm-nummer ook, de bel werkt en er was telkens iemand thuis. Het enige wat ik wil is een simpele internetverbinding.