Terug

Installatie Internet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

J. V.

Naar: Orange

21/06/2024

Beste, Wij hadden op 17/06 een afspraak om onze diensten te verplaatsen naar ons nieuw adres. De technieker was door zijn gps naar een verkeerd adres gestuurd waardoor hij er niet kon geraken. Wij hebben daarop met jullie contact opgenomen waarop wij goed geholpen waren, er ging contact opgenomen worden met de technieker in kwestie om toch nog langs te komen. Deze belde ons maar legde onmiddellijk af wanneer we opnamen. Na dan opnieuw met jullie contact op te nemen was een afspraak op dezelfde dag ineens niet meer mogelijk? En werd een afspraak voor 18/06 gemaakt. Op die afspraak, met een zeer vriendelijke technieker, werd vastgesteld dat er geen signaal was op de inkomende coax-kabel. Er werd dus een afspraak gemaakt bij telenet voor de aansluiting op 19/06. Die kwamen niet opdagen, bleek dat jullie hierover geïnformeerd waren maar het niet nodig vonden om ons iets te laten weten. We hebben opnieuw contact opgenomen die avond waar ons compensaties beloofd werden. De volgende dag waren deze niet te zien in de app waarop we opnieuw contact opnamen met Orange, hier werd ons op een onvriendelijke en onbeschofte manier gezegd dat ze toegepast waren en toen er vermeld werd dat we de overstap naar een nieuwe provider overwogen werden we uitgelachen want we hadden toch geen signaal op de coax. De volgende dag zou dan uiteindelijk toch iemand langskomen maar zoals verwacht niemand te zien. Ook hadden wij maanden geleden een Fimto besteld, deze hebben we nooit ontvangen. Er werden ons ook valse beloftes gedaan in verband met het aangaan een nieuw abonnement. Deze werden “gecompenseerd” door 3maanden korting. Het abonnement kwam uiteindelijk natuurlijk veel duurder uit. Uiteindelijk hebben we dan besloten om over te stappen naar een nieuwe provider met hopelijk betere service over te stappen. De klantenservice is meestal extreem onvriendelijk en helemaal niet behulpzaam op een paar uitzonderingen na. Als je ze al te pakken krijgt want meestal is het 30min aan telefoon hangen om op een minuut afgewimpeld te worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform