Terug

Installatie HomePod 360 werkt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Telenet

11/12/2023

Beste, toen we in september naar de telenet winkel gingen om een nieuwe smartphone te kopen hebben ze ons ook daar aangeraden om de nieuwe HomePod 360 te installeren, daar deze zou zorgen voor een beter en stabiel internetverkeer. Zo gezegd, zo gedaan en namen we deze mee naar huis voor installatie, maar we merkten al dat het signaal niet tot het tweede verdiep geraakte dus gingen we terug naar de winkel om een extra HomePod te vragen daar dit werd geadviseerd door een technische medewerker van jullie klantendienst. Probleem: deze laatste HomePod kan niet worden gevonden in de app en dus ook niet worden geïnstalleerd waardoor er geen wifi is op het tweede verdiep en een zeer slecht signaal op het eerste verdiep van de woning. Na direct in contact te hebben staan werden er ons procedures uitgelegd om zelf toe te passen zodat het misschien toch zou werken. Deze hielpen niet, dus werd er in september terug gebeld naar de technische dienst waar men zei een technieker in te plannen. Dit gebeurde niet en meldde ik dus later (oktober) zelf nog eens om een technieker in te plannen. Dit lukte dan maar ten vroegste begin november daar ik dan pas uitzonderlijk ook thuis was in de week. De dag zelf beldde de technieker en zei het probleem eerst te willen analyseren en zou hij dan terugbellen. Dit gebeurde niet maar wel kreeg ik een bericht dat dit zou worden doorgestuurd naar de 'Back office'. Nu zijn we al 3 maanden verder en is er nog steeds geen verandering in de situatie. We zijn nog altijd niet gecontacteerd geweest en wij (de klant) blijven zitten met het probleem terwijl wij wel 'volle pot' betalen voor een dienst die maar half wordt uitgevoerd!Vandaag dan zelf nog eens gebeld en er werd mij (door trouwens een zeer onvriendelijke dame) vermeld dat het enigste wat we kunnen doen afwachten is. Maar zo kan je blijven doorsturen van dienst naar dienst zonder dat je ooit geholpen wordt.

Berichten (1)

Telenet

Naar: J. B.

15/12/2023

Beste Meneer BergheWij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Vriendelijke groetDaisy LeusKlantendienst TelenetConfidential - Limited***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform