Beste, toen we in september naar de telenet winkel gingen om een nieuwe smartphone te kopen hebben ze ons ook daar aangeraden om de nieuwe HomePod 360 te installeren, daar deze zou zorgen voor een beter en stabiel internetverkeer. Zo gezegd, zo gedaan en namen we deze mee naar huis voor installatie, maar we merkten al dat het signaal niet tot het tweede verdiep geraakte dus gingen we terug naar de winkel om een extra HomePod te vragen daar dit werd geadviseerd door een technische medewerker van jullie klantendienst. Probleem: deze laatste HomePod kan niet worden gevonden in de app en dus ook niet worden geïnstalleerd waardoor er geen wifi is op het tweede verdiep en een zeer slecht signaal op het eerste verdiep van de woning. Na direct in contact te hebben staan werden er ons procedures uitgelegd om zelf toe te passen zodat het misschien toch zou werken. Deze hielpen niet, dus werd er in september terug gebeld naar de technische dienst waar men zei een technieker in te plannen. Dit gebeurde niet en meldde ik dus later (oktober) zelf nog eens om een technieker in te plannen. Dit lukte dan maar ten vroegste begin november daar ik dan pas uitzonderlijk ook thuis was in de week. De dag zelf beldde de technieker en zei het probleem eerst te willen analyseren en zou hij dan terugbellen. Dit gebeurde niet maar wel kreeg ik een bericht dat dit zou worden doorgestuurd naar de 'Back office'. Nu zijn we al 3 maanden verder en is er nog steeds geen verandering in de situatie. We zijn nog altijd niet gecontacteerd geweest en wij (de klant) blijven zitten met het probleem terwijl wij wel 'volle pot' betalen voor een dienst die maar half wordt uitgevoerd!Vandaag dan zelf nog eens gebeld en er werd mij (door trouwens een zeer onvriendelijke dame) vermeld dat het enigste wat we kunnen doen afwachten is. Maar zo kan je blijven doorsturen van dienst naar dienst zonder dat je ooit geholpen wordt.