Terug

Installatie fiber aan huis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Proximus

23/11/2023

Beste, In de week van 28 oktober werd Fiber geïnstalleerd in onze straat. We werden vriendelijk via een brief gevraagd om zelf een afspraak te maken voor verdere installatie aan huis. Van zodra we tot een afspraak wilden komen via de website fiber.klaar, merkten we dat ons adres niet herkend werd. Alle huisnummers waren gekend in het systeem, behalve het onze. Ons huis betreft echter geen nieuwbouw en bestaat net zoals het huis van onze buren al voor meer dan 25 jaar. We contacteerden via mail fiberklaar met de vraag naar wat het probleem is. Tot de dag van vandaag hebben we nog geen concreet antwoord gekregen. Een afspraak maken blijkt onmogelijk te zijn. We hebben al meerdere mailtjes gestuurd en hen via telefoon gecontacteerd. Er wordt telkens belooft dat ze ons de dag nadien of enkele dagen later terug zouden contacteren. Maar dit gebeurt niet. We dienen zelf terug contact op te nemen. Een afspraak kunnen we nog steeds niet maken, waardoor we fiber niet kunnen laten installeren. Terwijl meerdere van onze buren wel een afspraak hebben kunnen fixen en de installatie een feit is. We zijn niet te spreken over de communicatie en service die bij deze ontbreekt.

Berichten (8)

Proximus

Naar: M. V.

30/11/2023

Dag mevrouw , /, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-23-21.43.22.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003658893]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003658893]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

M. V.

Naar: Proximus

30/11/2023

Beste,Het probleem is alles behalve opgelost. De informatie in het telefoon gesprek was onduidelijk en ruim onvoldoende.Nogmaals een korte samenvatting:1. Fiber werd aangelegd in ons straat (hoek 1 e.v. 2850 Boom).2. Wij hebben hieropvolgend een brief ontvangen met de uitnodiging om ons aan te sluiten (indien gewenst).3. Om deze afspraka te kunnen maken moeten wij ons adres selecterne op de website https://www.fiberinjebuurt.be/ 4. Alle nummers van onze straat staan er in met uitzondering van onze huisnummer hoek 22.Waarom kan iedereen in ons straat een afspraak maken en wij niet? Onze woning bestaat al sinds 1991.4. Alle nummers worden

Proximus

Naar: M. V.

04/12/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Wij hebben uw dossier uitvoerig onderzocht en bevestigen hiermee dat fiber op adres: Hoek 19 te Boom nog niet mogelijk is.Zodra fiber mogelijk is, wordt u door ons gecontacteerd.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-30-19.49.59.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003749797]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003749797]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

M. V.

Naar: Proximus

09/12/2023

Beste,Van waar haalt u het adres hoek 19? Dat zijn de overburen met een nieuwbouw.Mijn adres is hoek 22.Waarom staat ons adres er niet bij?

M. V.

Naar: Proximus

27/12/2023

Beste,Behoudens vergissing mochten wij nog steeds geen antwoord ontvangen op bovenstaande bericht.Na zeer duidelijke berichten van ons over hoek 22 spreken jullie na jullie zogezegd uitvoerig onderzoek over hoek 19. Schandalig. Graag ontvangen wij spoedig jullie antwoord.Michael Van Praet

Proximus

Naar: M. V.

04/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Na uitvoerig metingen te hebben gedaan op jullie adres Hoek 22, 2850 Boom moeten wij u teleurstellen en doorgeven dat activatie van fiber momenteel nog niet mogelijk is. Zodra fiber beschikbaar is, wordt u door ons op de hoogte gebracht.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-27-10.55.13.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004634214]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004634214]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

M. V.

Naar: Proximus

12/01/2024

Dan klopt uw ondezoek niet want Solutions30 stond onverwachts gisteren (11/01) aan onze deur met de vraag of zij het mogen komen installeren bij ons.Hoe inefficiënt allemaal, stel dat we niet thuis waren? Totaal ook tegenstelde aan uw ongetwijfeld zeer uitvoerig onderzoek.

Proximus

Naar: M. V.

17/01/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,wij zijn blij te horen dat fiber nu wel mogelijk is op uw adres. Voor onze fiberaansluiting werken wij met onderaannemingen en zij maken de afspraken en voeren de werken voor ons uit.Uw adres is nu pas aan de beurt gekomen, installatie van fiber was voor deze periode niet mogelijk.Met vriendelijke groeten.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-12-14.39.18.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005069987] Ref. [THREAD_ID:1921005069987]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform