Beste,
Op woensdag 8 oktober is er een proximus technieker (in onderaanneming) langs gekomen om een fiberaansluiting te installeren voor mijn internetverbinding naar aanleiding van de overstap van Scarlet Poco naar Scarlet Loco.
Tijdens deze installatie heeft de technieker echter zonder toestemming de coaxkabel van mijn huisgenoot doorgeknipt en uit de PVC-buis getrokken. Hierdoor is de verbinding tussen de dropkabel van buiten en de versterker binnen verbroken.
Na de installatie werkt mijn internetverbinding, maar heeft mijn huisgenoot (Telenet-klant) geen internet meer.
Op 5 november is een andere proximus technieker langs gekomen en heeft het probleem bevestigd en heeft ons gerustgesteld dat dit zo snel mogelijk zal opgelost worden met nodige schadevergoedingen.
Op 13 november heb ik opnieuw gebeld naar de klantendienst en alle problemen uitgelegd. Die zelfde dag is er terug een proximus
technieker langs geweest. Deze heeft het probleem vastgesteld maar kon niets doen, want zij hebben geen coaxkabel.
Dus wij hebben 2 keer naar de klantendienst van Scarlet gebeld en 2 keer sturen ze een Proximus technieker die niets kan doen. Dit is verloren tijd voor ons!
Wij worden van de ene contactpersoon naar de andere gestuurd. Wij moeten een offerte maken naar ene Circet Belgium. Het enige wat wij nodig hebben is een schriftelijk bewijs dat Scarlet de kosten gaat betalen voor een Telenet technieker. Of zij regelen de Telenet technieker want door een onkundige onderaannemer zit mijn huisgenoot nog steeds zonder internet.
We zouden dit zo snel mogelijk willen oplossen zodat mijn huisgenoot zo snel mogelijk terug internet heeft!
En daarnaast hebben we een schadevergoeding nodig voor de onnodige telefonie en de niet werkende internet van mijn huisgenoot.
Groetjes,
Liza