Beste26 juli gingen we naar proximus om over te stappen van orange, nadat er vastgesteld werd dat onze hoofdkabel van Orange kapot werd gegraven, wegens graafwerken in onze straat, die werden uitgevoerd onder leiding van opdrachtgever Proximus. De 1ste datum van installatie zou zijn 3 augustus tussen 8u en 17, die dag 3 augustus om 16u bellen ze van de technische dienst dat ze er niet gaan geraken wegens ziekte van een paar techniekers.Volgende afspraak 7 augustus : ze beloofden ons dat er die dag een lasser wordt ingepland en een technieker, zodat ineens alles tegelijk kan worden uitgevoerd, 7aug tussen 8u30 en 12u30 voor de installatie komt er een technieker langs, de technieker blijkt niet op de hoogte te zijn van de graaf en las-werken die moeten gebeuren. Opnieuw moet de afspraak verzet worden....Weeral nieuwe afspraak 22 augustus ,14 dagen later tussen 8u en 17u, een dag voor ze komen krijgen we een bericht dat de afspraak van 22 augustus was verzet naar een andere datum maar dit zonder te vragen annuleren ze deze datum. Direkt gebeld naar de klantenlijst van Proximus, ze zeiden ons dat we met dit bericht geen rekening moeten houden en dat de afspraak alsnog doorgaat op 22 augustus, dit kunnen ze in het systeem zien staan. 22 augustus : intussen 13u50 - ze komen vandaag zeker beloven ze ons. We bellen naar de Klantenlijn omdat we intussen wantrouwig worden en ons vertrouwen weg aan het zakken is. Mevrouw, mijnheer, u mag er zeker van zijn dat u installatie vandaag plaats vindt beloven ze ons opnieuw 2x. We bellen met de technische dienst en plots wordt er ons gezegd dat we een email hebben ontvangen om de afspraak van 22augustus te verplaatsen naar een latere datum, terwijl wij helemaal niets hebben aangevraagd om te verzetten en ons zo op de mond wordt gedrukt dat de installatie na 3(!) mislukte pogingen echt wel gaat doorgaan. Niet dus... We namen deze 3 installatie pogingen telkens speciaal een dag verlof, brachten ons zoontje naar de opvang, annuleren andere activiteiten... maar tevergeefs, niemand te zien. Ons geduld wordt sterk op de proef gesteld, we proberen vriendelijk te blijven, wat niet evident is in zulke situatie. Sinds half juni geen WiFi en tv, niet het einde van de wereld zou je denken, maar wel als ze je allerlei dingen beloven en je reeds betaald voor 2 gsm abonnementen bij Proximus.