Terug

Installatie-annulatie door u met 2maand uitstel en geen internet (+TV) al die tijd!!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Scarlet

28/07/2023

Beste, begin juni gaf ik aan klant van jullie te willen worden. Op 15 juni '23 kreeg ik bevestiging dat 1) een Proximus-technieker op 06 juli zou langskomen voor de nodige infrastructuurwerken en 2) een Scarlet-installateur op 11juli zou langskomen voor de installatie van mijn Scarlet Trio pakket.Eind juni belde ik uw diensten met de vraag of de installatie niet wat vroeger kon, gezien ik nacht 05/06juli op reis vertrok. Dat bleek niet mogelijk, waarop ik jullie het GSM-nr van mijn ma doorgaf en haar toegang tot mijn huis gaf voor 06 juli.Echter op 05 juli belde een onderaannemer van jullie dat ze de volgende dag NIET zouden langskomen door overboeking. Ik vroeg hen mij alsnog ingepland te houden, gezien de regelingen en de Scarlet installateur die gepland stond op 11 juli. Ze gaven aan niet te kunnen komen en er kwam ook niemand opdagen. Op 10 juli kreeg ik 2 mails met herbevestiging dat jullie Scarlet-installateur wel op 11 juli zou langskomen. Ondanks ik thuis bleef, kwam niemand langs. Na contact met jullie diensten kreeg ik te horen pas opnieuw ingepland te zijn voor EIND augustus (qua infrastructuur)!! Dit betekent dat ik heden noch internet, noch TV heb sinds begin juli! Dit is niet-aanvaardbaar. Enerzijds nam ik het Trio-pakket met reden mid juni om in juli TV te kunnen kijken (Tour en bezoek kinderen), anderzijds is geen internet hebben voor 2 maand vooral niet aanvaardbaar!!De uitleg van jullie Klantendienst die ik mid juli belde die aangaf niet te weten wat er precies in mijn dossier fout liep, geen aanpassing te kunnen doen en ook aan te geven dat jullie geen Klachtendienst zouden hebben, geeft me geen goed gevoel bij de overstap naar jullie als provider.Ik wens dan ook dat u met uw onderaannemers de planning doorneemt en de juiste prioriteiten stelt met hen! Ik ben een nieuwe klant die voor een volledig pakket ga en reeds 15 juni BEVESTIGING kreeg van u voor aansluiting begin juli, nu pas de technieker eind augustus sturen en voor installateur nog geen datum ter vervanging van het niet-opdagen op 11juli te ontvangen is niet verdedigbaar.Ik hoop dan ook dat u meteen in actie schiet om alsnog de technieker al begin augustus over de vloer te krijgen en mij weer internet te verschaffen voor 15aug e.k. !Uitkijkend naar uw reactie, blijf ik steeds beschikbaar op mijn GSM. Tevens had ik graag vernomen wat mij aangerekend zal worden voor mijn pakket in juli en augustus, gezien ik momenteel enkel maar een GSM-verbinding van jullie geniet?

Berichten (1)

Scarlet

Naar: C. D.

02/08/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01842355-34 met als Scarlet referentie 20051793 in behandeling genomen.Er blijken werken nodig te zijn om de installatie te kunnen uitvoeren. Deze werken kunnen pas uitgevoerd worden wanneer de nodige vergunningen en plannen ontvangen zijn.Ik heb navraag gedaan of het mogelijk is om de afspraak te vervroegen. Op dit moment is het niet mogelijk aangezien de planning volgeboekt is.Van zodra er een vroegere plaats vrij komt, zal u gecontacteerd worden om dit te bespreken.Momenteel staat de afspraak vastgelegd voor 22/08/2023 en de installatie is voorzien voor 25/08/2023.Van zodra de installatie is uitgevoerd, kan er nagekeken worden voor een compensatie.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform