Beste, ik wou van Proximus overstappen op Mobile Vikings. Aanvraag verliep goed, moesten wel een maand wachten eer een installateur bij ons kon komen, maar dit hadden we er voor over. Dinsdag 21/02/2023 zou het internet van Mobile Vikings worden aangesloten. De vrijdag voordien krijgen wij nog een bevestiging dat de afspraak zal gebeuren tussen 12:30-19:00. De ochtend van dinsdag 21/03/2023 krijgen wij nog een bericht van de dienst van Proximus (die samenwerken met Mobile Vikings) dat de installateur tussen 13:00-15:00 zou komen. Wij zorgen dat er iemand thuis is, maar niemand gezien. Verschillende telefoons naar zowel Mobile Vikings als naar Proximus, beide geven ze het antwoord dat hij normaal wel moet komen voor 20:00. Wij blijven dus wachten, maar niemand die komt opdagen. Vandaag 23/02/2023 nog steeds geen oplossing. Geen van beide partijen kunnen er echt iets aan doen, aangezien de installateur die moest komen, de installatie niet heeft afgezegd en wij hierdoor ook geen nieuwe afspraak kunnen maken. 2 dagen lang horen wij alleen maar “Wij gaan contact op nemen met de dienst die de installaties plannen.” Deze klacht is dus voor alle duidelijkheid tegen de installateur die het niet nodig vind om te komen opdagen en zelfs niet onze afspraak afzegt want wij geraken al 2 dagen geen stap verder. Volgende week begint de maand april, deze zal bij Proximus natuurlijk vol aangerekend worden, terwijl wij net wouden overschakelen naar een goedkopere provider. Ik vind het zeer erg dat zelfs na gewoon niet komen opdagen, de installateur nog niet eens de moeite doet om de afspraak af te zeggen zodat wij tenminste een nieuwe zouden kunnen maken.