Terug

Installateur kwam niet opdagen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. J.

Naar: Proximus

23/02/2023

Beste, ik wou van Proximus overstappen op Mobile Vikings. Aanvraag verliep goed, moesten wel een maand wachten eer een installateur bij ons kon komen, maar dit hadden we er voor over. Dinsdag 21/02/2023 zou het internet van Mobile Vikings worden aangesloten. De vrijdag voordien krijgen wij nog een bevestiging dat de afspraak zal gebeuren tussen 12:30-19:00. De ochtend van dinsdag 21/03/2023 krijgen wij nog een bericht van de dienst van Proximus (die samenwerken met Mobile Vikings) dat de installateur tussen 13:00-15:00 zou komen. Wij zorgen dat er iemand thuis is, maar niemand gezien. Verschillende telefoons naar zowel Mobile Vikings als naar Proximus, beide geven ze het antwoord dat hij normaal wel moet komen voor 20:00. Wij blijven dus wachten, maar niemand die komt opdagen. Vandaag 23/02/2023 nog steeds geen oplossing. Geen van beide partijen kunnen er echt iets aan doen, aangezien de installateur die moest komen, de installatie niet heeft afgezegd en wij hierdoor ook geen nieuwe afspraak kunnen maken. 2 dagen lang horen wij alleen maar “Wij gaan contact op nemen met de dienst die de installaties plannen.” Deze klacht is dus voor alle duidelijkheid tegen de installateur die het niet nodig vind om te komen opdagen en zelfs niet onze afspraak afzegt want wij geraken al 2 dagen geen stap verder. Volgende week begint de maand april, deze zal bij Proximus natuurlijk vol aangerekend worden, terwijl wij net wouden overschakelen naar een goedkopere provider. Ik vind het zeer erg dat zelfs na gewoon niet komen opdagen, de installateur nog niet eens de moeite doet om de afspraak af te zeggen zodat wij tenminste een nieuwe zouden kunnen maken.

Berichten (3)

Proximus

Naar: J. J.

01/03/2023

Beste,Voor problemen bij installatie dient u contact op te nemen met Mobile Vikings zelf.Op het telefoonnummer 078353033via e-mail op info@mobilevikings.comsupport.mobilevikings.beMvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-02-23-22.13.44.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192995548979]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192995548979]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

J. J.

Naar: Proximus

01/03/2023

Beste, als iemand van Proximus de installatie komt doen. Lijkt het mij vreemd dat Mobile Vikings er iets aan kan doen wanneer jullie installateurs gewoon niet komen opdagen. Zij zijn volledig afhankelijk van jullie op dat vlak.

Proximus

Naar: J. J.

02/03/2023

BesteZoals reeds vermeld, is Mobile Vikings uw contact en dient u contact op te nemen met hen.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-03-01-11.28.49.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192995592970]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192995592970]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform