Beste, Ik kreeg op 27.10.2023 een aanmaning voor de betaling van een 3-maaltijdenbox voor 2 personen (factuurnummer 247375958) waarbij ik een bedrag van 29.99 EUR zou moeten overschrijven (kost box was 26.99 EUR). Deze brief had ik door persoonlijke omstandigheden niet tijdig kunnen lezen (de betaling moest ik volgens de brief voldoen voor 15.11.2023) en ik heb hierover ook geen eerdere e-mails ontvangen voor zover ik deze kan terugvinden (ik heb wel de neiging om mijn mailbox regelmatig op te kuisen, omdat ik heel veel promotie mails ontvang van allerlei bedrijven). De toegang tot mijn Hello Fresh account was ook geblokkeerd zodat ik niet kon nagaan of het ging over een box die ik effectief ontvangen heb of over een administratieve vergissing. Ik heb toen een e-mail gestuurd naar Hello Fresh op 14.12.2023 waarbij ik het volgende vermeldde: (i) het referentienummer van de aanmaning, (ii) het feit dat ik geen toegang meer heb tot mijn Hello Fresh account en (iii) het feit dat ik in het verleden altijd netjes mijn boxen betaald heb. Nadien kreeg ik het antwoord dat ik hen moest bellen op het nummer 038 085 062. Ik heb hen toen diezelfde dag nog gebeld waarna ze het gingen onderzoeken, omdat ze mij niet konden vertellen wat er in de box zat en/of het misschien over een administratieve vergissing ging. Ze maakten daarbij de belofte om mij daaromtrent (normaal diezelfde dag nog) opnieuw te contacteren van zodra ze meer informatie hadden.Op 15.12.2023 kreeg ik dan ineens een mail van Call2Collect met de eis om de factuur met nummer 247375958 (box van 24/04/2023) te betalen + buitengerechtelijke incassokosten van 40 EUR voor 22.12.2023, wat neerkomt op een totaalbedrag van 66.99 EUR. Omwille van de dreiging die van deze mail uitging, besliste ik dan om zonder verdere informatie over de box alleszins al het bedrag van 26.99 EUR te betalen aan Hello Fresh. Ik belde daarna opnieuw naar het nummer 038 085 062 met de mededeling dat ik de box betaald had (ondanks het feit dat ze mij geen verdere informatie over de box konden verschaffen) en met de vraag om de verdere (naar mijn mening totaal misplaatste) aanmaningen van Call2Collect stop te zetten. Ze leken deze vervelende situatie te begrijpen en zeiden dat ze dit gingen communiceren naar Call2Collect.Enkele dagen later, op 19.12.2023, kreeg ik dan ineens een SMS van Call2Collect (via het nummer 8810) met de mededeling dat de vordering nog steeds onbetaald is en dat ik 40.00 EUR kon overschrijven via een beveiligde website. Enkele uren later belde ik dan opnieuw naar het nummer 038 085 062 en ze deelden me mee dat dit inderdaad een vervelende situatie is, maar dat Hello Fresh niets meer kon doen en ik zelf maar contact moest opnemen met het incassobureau. Uit schrik voor nog hogere incassokosten heb ik dan gewoon het volledige bedrag van 40.00 EUR betaald met het idee dat ik het nadien zou terugeisen. Mijn vraag is dan ook om op z’n minst het bedrag van 40.00 EUR terug te storten en om mij te bewijzen dat de box van 26.99 EUR effectief geleverd werd (welke ingrediënten werden er geleverd?) en nadien onbetaald is gebleven. Indien er geen redelijk bewijs kan geleverd worden, had ik graag ook het bedrag van 26.99 EUR teruggestort gezien.