Terug

Inruilen GSM toestel na aankoop Orange Shop Lier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: oranje.be

18/10/2023

Beste TESTAANKOOP, Op donderdag 12/10/2023 kocht ik impulsief een gsm bij orange.De gsm bleek bij thuiskomst een erg klein geheugen te hebben , waardoor ik op maandag 16/10/2023 terug naar de winkel ging om het toestel in de originele verpakking en met factuur terug in te leveren.Er zijn geen gebruikssporen, toch weigert orange de terugname. Ook inwisselen tegen een ander toestel is niet mogelijk. Inruilen zou volgens de verkoper enkel een recht zijn bij een online aankoop. Kan u mij als consument bijstaan aub?Wat kan ik doen om het toestel in te leveren en de kost te recupereren?Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

oranje.be

Naar: D. B.

19/10/2023

Geachte,Gelieve je te richten tot Orange de provider van mobiele telefonie,internet en digitale TV.VZW oranje is een organisatie voor mensen met een beperking.Met vriendelijke groeten,Op wo 18 okt 2023 om 22:37 schreef -- : Company logo]Joachim KeeremanCoa¶rdinatorOranje vzw - Oranje Jeugdwerk vzw - Oranje Toerisme vzwBrouwerijstraat 7 - 8340 SijseleTel. 050/341 341 - 0486/41 48 78 - www.oranje.be - :Facebook] : -]Denk aan het milieu voor je deze mail uitprint -- : Company logo]Joachim KeeremanCoa¶rdinatorOranje vzw - Oranje Jeugdwerk vzw - Oranje Toerisme vzwBrouwerijstraat 7 - 8340 SijseleTel. 050/341 341 - 0486/41 48 78 - www.oranje.be - :Facebook] : -]Denk aan het milieu voor je deze mail uitprint


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform