Terug

Inruilen cadeaubon

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. D.

Naar: Bongo

18/12/2025

Geachte heer/mevrouw, Bij mijn pensionering heb ik van mijn collega’s als waardering twee cadeaubonnen ontvangen, respectievelijk ter waarde van € 40,- en € 50,-, met vervaldatum 28-11-2028. Helaas ondervind ik problemen bij het activeren van deze Bongobonnen. Ondanks meerdere pogingen via uw website, die ik als weinig gebruiksvriendelijk ervaar, is het niet gelukt de cadeaukaarten te activeren. Het omzetten van een cadeaukaart naar een tegoedbon leidt tot verwarring. Bij het invoeren van het juiste Bongonummer en de bijhorende activeringscode, krijg ik telkens een foutmelding en lukt het niet om het tegoed te verzilveren. Daarnaast heb ik inmiddels drie keer telefonisch contact gezocht met uw klantendienst, telkens met een tussenpauze van een week. Helaas kreeg ik steeds een voicemail, waarop ik mijn naam


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform