Terug

inloggen op pas gestarte account parship

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: PARSHIP

25/10/2022

Beste,Ik heb zondag een account aangemaakt op parship.Direct abonnement genomen voor 1 jaar.Dag later wil ik inloggen, gaat niet - ik moet eerst een code invullen die ze me per mail zouden sturen.Doch ik krijg geen code, ook niet na vele malen proberen.Heb dan een mail gestuurd om me te helpen, rappel gestuurd , ander mailadres gebruikt, doch krijg geen reactie.Wat kan ik ondernemen aub?mvg,Willem

Berichten (1)

PARSHIP

Naar: W. V.

30/10/2022

Beste Testaankoop,Hartelijk dank voor uw bemiddeling.Daar de klachten van de heer Vandenbempt openbaar zijn en wij ons moeten houden aan de geldende privacy regels, heb ik de klachten uitvoeriger beantwoord in een persoonlijk bericht aan het bij Parship bekende e-mail adres.Met vriendelijke groet,Parship WebcareMet vriendelijke groeten,Ellen GraafUw Parship klantenservice © 2001-2022 PE Digital GmbH - Made with ❤Managing Directors: Marc Schachtel, Henning Ra¶nneberg, Herbert MurschenhoferPE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam NederlandKvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg DuitslandInschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331www.parship.be[---002:000711:03421---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform