Terug

Inloggen lukt niet meer op Engie website

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Engie

22/07/2025

Beste, ik kan al een 2 tal weken niet inloggen op de Engie website. (zie foto bijlage) ik krijg telkens een melding dat ik geen klant meer ben sinds 2-tal jaar, nochtans betaal ik elke maand mooi op tijd mijn facturen aan Engie. Ik heb contact opgenomen via jullie chatbox ze gingen mij zo snel mogelijk contacteren via telefoon. Na enkele dagen niets gehoord heb ik gebeld naar Engie zeer onvriendelijk ontvangen, ze weten van dit probleem en werken eraan. Nu intussen ook weeral een paar dagen geleden werkt nog steeds niet. Ik heb alle begrip voor technische problemen en dat dit een tijd kan duren aleer dit opgelost is. Maar weten van het probleem en klanten niet op de brengen dit kan niet! Wanneer zal dit in orde zijn? Mvg, Castille Peter

Berichten (3)

Engie

Naar: P. C.

23/07/2025

Beste mevrouw, Beste heer, Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd. Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht. Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze website www.engie.be of via uw online klantenzone. Met vriendelijke groeten Chère Madame, Cher Monsieur, Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée. Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d’améliorer la qualité de notre service. Nous mettons tout en œuvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible. Nous vous informons qu’il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client. Sincères salutations, Complaints Handling Team Bu Benelux Boulevard Simón Bolívar 36 1000 Bruxelles Belgium www.engie.be

P. C.

Naar: Engie

23/07/2025

Beste, Ik zie dat u dit niet ernstig neemt en mij gewoon afscheept. IK KAN NIET INLOGGEN OP JULLIE WEBSITE! Hoe kan ik dan via jullie website contact opnemen of mijn klantenzone raadplegen??? Ongelooflijk ik ben 30 jaar klant bij jullie wat een service! Mvg, Peter Castille.

P. C.

Naar: Engie

28/07/2025

Beste, Ik heb een mail gekregen van jullie met een nieuwe activatie code, ik heb geprobeerd een nieuwe account aan te maken maar nergens word mij gevraagd deze code in te geven. Uiteindelijk een nieuwe login met een bijhorend paswoord aangemaakt maar tevergeefs telkens de zelfde melding als ik ingelogd geraak op jullie website en sluit na 2-tal seconden, nogmaals zie bijlage. De dame die ik een 2-tal weken geleden aan de lijn had zei dat dit een gekend probleem was en dat jullie hier aan werkte, uit je mail nu lijkt dit donderen in Keulen bij jullie. Ik heb jullie mail beantwoord maar krijg een mail terug dat je niet op mails kunt antwoorden zeer vervelend ik ben nu verplicht om via test aankoop terug contact op te nemen met jullie. Hoe verder? Mvg, Peter


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform