Terug

Inloggen in PC Bank BPostbank onmogelijk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: bpost

17/12/2020

Ik doe het financieel beheer voor mijn hoogbejaarde moeder bij BPostbank. Ik slaag er helaas niet in om in te loggen op hun bankapplicatie. Ik beschik over een correct abonnement/ gebruikersnummer en een bankkaart op mijn naam (als gevolmachtigde op de rekening). Ik belde reeds 3 maak naar de klantendient (telkens een wachttijd van circa 15'). Telkens werd ik zeer vriendelijk aangesproken maar het probleem raakt nooit opgelost. Uiteindelijk een klacht geformuleerd per mail naar de klantendienst metheel snel een een vriendelijke standaardreply. Maar er gebeurt niets. Ik moet dringend een aantal grote facturen betalen en dat lukt mij niet. Kunnen jullie mij helpen?Mvg,PS

Berichten (1)

bpost

Naar: P. S.

18/12/2020

Geachte,Wij hebben uw klacht van 17/12/2020 goed ontvangen en met de meeste aandacht gelezen.Wij signaleren u dat wij in onze dienst een dossier hebben geopend en dat wij opnieuw contact met u zullen opnemen van zodra wij over meer informatie beschikken.Kan u ons uw mailadres bevestigen via klacht@bpostbank.be? Graag vermelding van referentie QC KLA 2020-3910.Met vriendelijke groeten.Customer Services - bpost bank This e-mail, including any attachments, is confidential and may be legally privileged. If you are not the named or intended recipient, please inform bpost bank immediately and delete this e-mail. In such case, please note that any disclosure, reproduction, copying, distribution, or other dissemination or use of this communication is strictly prohibited. bpost bank does not accept any liability for the correct and complete transmission of the information, nor for any delay or interruption of the transmission, nor for damages arising from the use of or reliance on the information. Messages and attachments are scanned for all known viruses. If this message contains password-protected attachments, the files have NOT been scanned for viruses. Always scan attachments before opening them.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform