Terug

inloggen en opzeggen van account

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Paypal Europe

03/04/2021

Beste, Ik heb mijn account enkele maanden geleden willen opzeggen en heb waarschijnlijk iets over het hoofd gezien . Mijn rekening is nog actief maar kan niet meer op mijn account krijg steeds een melding van Authenticatie vereist en daarbij staat er een telefoonnummer met sms krijgen of opgebeld worden, maar deze telefoonnummer is niet meer in gebruik en kan deze ook niet veranderen. Heb vandaag een mail gekregen van als ik binnen de 48 uur mijn accountgegevens niet bevestig ik een boete moet betalen van 49,59 euro die zal afgeschreven worden van mijn primaire betaalmethode omdat mijn account is beperkt vanwege de nieuwe opdates . Heb in het verleden al meerdere mails gestuurd om alles stop te zetten en als ik antwoord krijg wordt ik steeds gestuurd via mijn gegevens zoals mailadres en code en verder geraak ik niet . Heb vandaag gebeld naar een telefoonnummer van Paypal Belgie en krijg een persoon aan de telefoon , spreek deze aan in het Nederlands en vraag mij het gesprek te voeren in het Engels maar daar ik het Engels niet te machtig ben vraag ik of er Frans kan gesproken worden en na mijn vraag werd de telefoon gewoon afgelegd en heb na 5 minuten terug gebeld en direct afgelegd. Graag zou ik zien dat mijn account en de mogelijke link naar mijn bankgegevens worden vernietigd , maar binnen geraken en degelijke info krijgen is iets anders. De nummer dat op mijn laatste bericht staat is Paypal 48G29111Xy1239721 .Wat moet ik doen om dit te stoppen. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten , Marc


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform