Terug

Inloggen account , afdrukken bonusbons

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

L. R.

Naar: Carrefour Belgium

29/05/2025

Na een tweetal weken en +/- 10 emails opgestuurd naar Carrefour , waar ik gevraagd had om een mogelijkheid om mijn account te gebruiken , werd mij door verschillende personen verschillende oplossingen voorgesteld . Zonder resultaat. vb. Apps carrefour volledig te schrappen . Nieuw account aanmaken. Nieuw paswoord opgeven. Ieder medewerker van Carrefour gaf me een andere oplossing. Laaste email bevestigde dat ze alles opgelost hadden en dat ik terug kon inloggen. Dus niet. Telkenmale krijg een melding bij aanloggen: GEFELICITEERD !! VERVOLGENS :" SORRY? WE HEBBEN EEN PROBLEEM MET DE AUTENTICATIE PROCEDURE; Nu een week geleden een melding dat ze het probleem gingen doorgeven aan hun technische dienst. Dus na drie weken nog geen oplossing . Ze houden mij aan het lijntje of door onbekwaamheid van medewerkers Carrefour. Vandaar mijn laaste hoop en vraag naar u Test Aankoop hulp en tussenkomst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform