Terug

inlog problemen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

T. M.

Naar: Testaankoop

13/08/2025

Hierbij dien ik een formele klacht in over de periode waarin ik gedurende meerdere maanden geen toegang had tot mijn account en mijn wachtwoord niet kon resetten, terwijl het abonnementsgeld in deze periode gewoon werd afgeschreven. Pas na mijn recente melding is het probleem opgelost, doordat u mij een nieuwe link stuurde om mijn wachtwoord te resetten. Dit bevestigt dat er daadwerkelijk sprake was van een technisch probleem. Uw eerdere stelling dat er geen probleem is geconstateerd, is daarmee niet juist. Als betalende abonnee mag ik verwachten dat de dienst continu beschikbaar is, en dat bij aantoonbare onbeschikbaarheid passende compensatie wordt geboden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform