Terug

Inlog problemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. K.

Naar: Keytrade Bank

29/08/2023

Beste, mijn dochter Marie Kooreman heeft de app bij jullie die werkte tot eergisteren. Nadat we met softkey hebben proberen in te loggen op een laptop, en dat mislukte, hebben we de pincode vervangen. Daarna geraakteen we niet meer ingelogd. We hebben al 3 dagen aan de telefoon gehangen, maar niemand neemt af bij de klatendienst. Ook bij een rapportage per mail, kregen we enken een standaard reply dat we binnen 4 weken geholpen zouden worden. het is toch niet mogelijk dat we de bankrekeningen 4 weken niet meer kunnen consulteren.Met vriendelijke groeten

Berichten (2)

Keytrade Bank

Naar: P. K.

04/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Keytrade Bank

Naar: P. K.

04/09/2023

GeachteDe klant werd per telefoon gecontacteerd en wij hebben een Softkey en een Hardkey besteld.Met vriendelijke groetenDavid SacheQuality OfficerKeytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.comSi vous n'etes pas entièrement satisfait par le traitement de votre plainte par Keytrade Bank vous pouvez la soumettre au Service Médiation des Services Financiers, en abrégé Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Bruxelles www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be) qui est une entité qualifiée de règlement extrajudiciaire des litiges de consommation en matières financière.Indien u niet geheel tevreden bent over de afhandeling van uw klacht bij Keytrade Bank, kunt U de klacht voorleggen aan de Ombudsman in financiele geschillen, afgekort tot Ombudsfin (North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel:www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be), een gekwalificeerde entiteit voor buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen in financiele aangelegenheden.If a complaint is not dealt with to your full satisfaction by Keytrade Bank, you may submit it to the Financial Services Mediation Service known as Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Brussels:www.ombudsfin. be ombudsman@ombudsfin.be), a qualified entity for out-of-court settlement of consumer disputes in financial matters.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform