Terug

inlog problemen bij giftin

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. P.

Naar: Testaankoop

30/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 30/12, Ik stel echter vast dat ik de welkom mail heb gekregen maar als ik me dan wil inloggen bij Giftin dat ik een wachtwoord moet aanmaken en dat dit me niet lukt en ook niet als ik inlog met mijn testaankoop inlog gegevens. Dit heeft geleid tot dat ik mijn start geschenk niet kan accepteren en niet kan inloggen in Giftin. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen dat mijn afschrijving gebeurt van de bank dat ik mijn startgeschenk, de airfryer, kan krijgen. Met vriendelijke groeten, Tibbe

Berichten (2)

Bemiddeling door Testaankoop 02 januari 2025

Testaankoop

Naar: T. P.

08/01/2025

Geachte heer, Wij hebben je verzoek intern doorgegeven, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden nagekeken. We nemen zo snel mogelijk opnieuw contact met je op. Met vriendelijke groet Abonnementendienst.

Testaankoop

Naar: T. P.

08/01/2025

Beste Abonnee, Mijnheer Peters, Wij bieden het welkomstcadeau aan via een partner, en u heeft een cadeaubon van 80 punten ontvangen die u kunt inwisselen op het platform van onze partner. Deze bon van 80 punten, evenals het webadres van onze partner, zijn vermeld in de welkomstbrief die beschikbaar is in uw persoonlijke ruimte op onze website test-aankoop.be. De punten, die u kunt gebruiken om een cadeau te kiezen op het platform van onze partner giftin.be, worden ongeveer 3 weken na de ontvangst van uw eerste abonnementsbetaling geactiveerd. Uw abonnement werd geactiveerd op 30/12/2024. Bij het aanmaken van uw abonnement heeft u ons uw rekeningnummer en toestemming voor domiciliëring verstrekt. Om administratieve redenen wachten we op de bevestiging van uw bank. Deze normale procedure duurt ongeveer 10 werkdagen. Daarna zal uw eerste abonnementsbetaling worden geïncasseerd door uw financiële instelling. Zodra uw punten zijn geactiveerd, kunt u ze raadplegen in uw persoonlijke ruimte op het platform Gift'in en uw cadeau kiezen, zoals een airfryer of een ander leuk artikel. Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice van Gift'in via het nummer 078 251 005 of per e-mail op contact@giftin.be. Zij verzorgen de opvolging van de levering van het cadeau. Wij hopen dat we uw vragen hebben beantwoord. Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met onze Abonnementendienst op 025423300. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform