Besteergens eind februari heb ik beslist mijn digicorder in te leveren bij orange. hiervoor ben ik eerst naar de orange store geweest met mijn digicorder in de hand. daar werd er me verteld dat ik gewoon die digicorder bij de post moet doen. verdere informatie of acties werd er van mij niet verwacht.op 27 februari ben ik dan naar de post geweest en deze opgestuurd, hier heb ik nog even geïnformeerd of orange zal weten dat deze digicorder van mij komt. aangezien mijn naam erbij staat zullen ze dit weten.2 weken later heb ik nog geen enkel bericht ontvangen van orange dat de digicorder is geleverd. dan heb ik maar even contact opgenomen met de klantendienst, dit was op 12 maart. daar werd er me verteld dat dit een 3 tal weken kan duren vooraleer dit verwerkt word. ik heb toen nog eens duidelijk gevraagd of ik iets van orange zal horen en toen was het antwoord ja.bijna 3 weken later heb ik dan maar opnieuw de klantendienst gecontacteerd dit op 30 maart. daar wordt er me plots verteld dat door enkel opsturen van de digicorder het abonnement niet wordt gewijzigd, dat het niet aan orange is om te informeren waarom ze de digicorder ontvangen en dus moet het opzeggen apart gebeuren.hoewel orange 2x de kans had om me dit te vertellen, in de winkel en de klantendienst hebben ze telkens gefaald in hun procedure. zoals ik het laatst heb vernomen is het al misgelopen in de winkel, want het abonnement zou toen al moeten stopgezet worden. nu is het pas om 30 maart stopgezet en wordt er niet gewerkt met terugwerkende kracht terwijl ik nog altijd een bewijs heb van de post dat ik al een maand hun digicorder niet meer bezit.omdat orange hun procedures niet hebben nageleefd moet dit bewijs voldoende zijn om te werken met terugwerkende kracht