Terug

Inkorrekte herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

P. T.

Naar: Auto5

31/08/2024

Op 30 augustus 2024 was ik bij Auto 5 Herent voor een grote onderhoudsbeurt. Na deze onderhoudsbeurt heeft de Auto 5 automonteurs mij geconfronteerd met het feit dat ze tijdens hun onderhoudsbeurt iets aan het elektrische systeem hebben gedaan, waardoor de ruitenwissers nu niet meer uitgaan en constant werken. De monteurs weigerden hun fout te corrigeren en brachten de auto met dit probleem terug naar mij. Ook werd het bedrag voor onderhoud niet verlaagd als compensatie voor de pech. De auto is zonder dit probleem opgestuurd voor service; bovendien is dit niet de eerste servicebeurt die aan mjn auto is uitgevoerd en zijn er nooit problemen geweest. Er kan niet met de auto worden gereden omdat de ruitenwissers niet kunnen worden uitgeschakeld. In deze staat zal de auto nooit door de jaarlijkse keuring komen; ik zal naar een andere service of een garage moeten gaan om de storing veroorzaakt door de service bij Auto 5 te verhelpen. Aangezien deze situatie een schending is van mijn consumentenrechten, eis ik dat Auto 5 dit probleem corrigeert, of, als de opleiding en ervaring van automonteurs niet voldoende is om de storing te verhelpen, mij compenseert voor reparaties elders. In het geval dat mijn vorderingen niet worden ingewilligd, behoud ik mij het recht voor om contact op te nemen met de Ombudsman en, indien nodig, bij de rechtbank om toestemming te vragen om de auto op kosten van Auto 5 te repareren.

Berichten (3)

Auto5

Naar: P. T.

05/09/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Uw aanvraagN°4664853 Beste klant,Na uw bezoek aan onze website vindt u hieronder de samenvatting van uw aanvraag.Samenvatting van uw verzoekDamien (Auto5) 5 sep 2024 12:28 CEST Beste,Het spijt ons zeer om te horen over de slechte ervaring in het centrum van Herent.Omdat dit centrum een franchisenemer is, dragen wij de klacht aan hen over.Hoogachtend,--DamienCustomer service AUTO 5 SA Paepsemlaan, 20 1070 Anderlecht (Brussels) Belgium www.auto5.beKlachten 31 aug 2024 17:01 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Uw contactgegevens Persoonlijke gegevensKlachtenMobiel Emailklachten@test-aankoop.beU krijgt zo snel mogelijk een antwoord. Auto5 zet zich in voorBij Auto5 zetten we ons dagelijks in om u te voorzien van milieuvriendelijke oplossingen en om u steeds zuinigere oplossingen te bieden om de levensduur van uw auto te verlengen.Meer wetenTot binnenkort op auto5.be of in uw center Raadpleeg onze online helppagina’s MIJN ACCOUNTMijn account Terugvindenwijzigen vanmijn info en mijn voertuigenop auto5.be Thuislevering of gratisin het center* Online reserverenen betalen bij afhaling Geleverd 1uin center** Beveiligdebetaling 90 Dagenom van mening te veranderen*** BecommerceKwaliteitslabel Copyright Auto5 2020.* Gratis levering in uw center en beschikbaar binnen 1u : de optie 1u is enkel geldig op producten in stock in de naar u gekozen winkel.** De betaling « bij afhaling » is beschikbaar indien deze aan de volgende voorwaarden voldoet:- uw winkelmandje bevat enkel producten « afhaling binnen de 1u » of bepaalde prestaties.- uw winkelmandje is niet meer dan 3000€.- u heeft niet al reeds 3 e-reservaties lopende*** Info en voorwaarden op Auto5.be Raadpleeg onze algemene verkoopvoorwaarden: CGV (s:www.auto5.be/nl/algemene-verkoopsvoorwaarden.)Het verzamelen en verwerken van de persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten gebeurt onder de uitsluitende verantwoordelijkheid van de Onderneming Auto5, die als enige verantwoordelijk is voor de verwerking.Deze gegevens kunnen met name verzameld worden wanneer er producten of diensten gekocht worden, wanneer een opinie of een commentaar gepost wordt, wanneer een bestek gemaakt wordt, wanneer u zich inschrijft voor een getrouwheidsprogramma of een marketingactie.Zonder bewijs van het tegendeel zijn de gegevens die bewaard worden door de Onderneming het bewijs van alle transacties. De verzamelde persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten van Auto5 kunnen statistisch en automatisch verwerkt worden met als voornaamste doelen de uitvoering van de bestellingen van klanten, hen informatie over onze producten en diensten te bezorgen, hen te laten genieten van de voordelen van ons getrouwheidsprogramma en, nadat wij hun voorafgaand akkoord hebben gekregen, hen commerciële informatie en aanbiedingen toe te sturen. De verzamelde gegevens zijn bestemd voor de interne diensten van Auto5. Ze kunnen ook doorgegeven worden aan de onderneming Mobivia Groep (moederbedrijf van de onderneming Auto5) en aan diens filialen, evenals aan de geautoriseerde dienstverleners van Auto5 en de onderaannemers die contractueel met Auto5 verbonden zijn, en die Auto5 bijstaan bij de uitvoering van de taken die noodzakelijk zijn voor het beheer van uw klantenaccount en voor het versturen van commerciële informatie en aanbiedingen nadat wij hiervoor uw voorafgaande en uirukkelijke toestemming hebben gekregen. Alle bestemmelingen en onderaannemers van Auto5 bevinden zich op het grondgebied van de Europese Unie en zijn contractueel verplicht om het vertrouwelijk karakter en de veiligheid van de persoonlijke gegevens waartoe zij toegang hebben te verzekeren, en om deze gegevens uitsluitend te gebruiken wanneer Auto5 dit vraagt bij de uitvoering van de taken die hen zijn toevertrouwd.U kunt ten overstaan van Auto5 de volgende rechten uitoefenen: recht van toegang, recht van rectificatie, recht op beperking, recht van uitwissing, recht van gegevensoverdraagbaarheid en recht van bezwaar tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens omwille van gerechtvaardigd belang. U hebt ook het recht aan te geven wat er met uw gegevens moet gebeuren na uw overlijden. Gelieve hiervoor contact op te nemen met de Dienst Digitale Marketing van de Onderneming Auto5, Paepsemlaan 20, 1070 Anderlecht of een mail te sturen naar privacy@auto5.be.[JYJKRR-V0Z4V]

Auto5

Naar: P. T.

06/09/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Uw aanvraagN°4664853 Beste klant,Na uw bezoek aan onze website vindt u hieronder de samenvatting van uw aanvraag.Samenvatting van uw verzoekDamien (Auto5) 6 sep 2024 11:56 CEST Beste,Het centrum is net bij ons teruggekomen en dit is inderdaad een probleem dat we bij Auto5 niet kunnen oplossen.Dit is een test die op alle voertuigen wordt uitgevoerd om de efficiëntie van de ruitenwissers te controleren.Tijdens de test merkte de monteur dat de comodo niet meer werkte.Het centrum legde alles uit aan de klant, die antwoordde dat dit geen probleem was.We nodigen u uit om het centrum te bezoeken om de voorgestelde oplossingen direct ter plaatse te bekijken.Met vriendelijke groeten,--DamienCustomer service AUTO 5 SA Paepsemlaan, 20 1070 Anderlecht (Brussels) Belgium www.auto5.beDamien (Auto5) 5 sep 2024 12:28 CEST Beste,Het spijt ons zeer om te horen over de slechte ervaring in het centrum van Herent.Omdat dit centrum een franchisenemer is, dragen wij de klacht aan hen over.Hoogachtend,--DamienCustomer service AUTO 5 SA Paepsemlaan, 20 1070 Anderlecht (Brussels) Belgium www.auto5.beKlachten 31 aug 2024 17:01 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Uw contactgegevens Persoonlijke gegevensKlachtenMobiel Emailklachten@test-aankoop.beU krijgt zo snel mogelijk een antwoord. Auto5 zet zich in voorBij Auto5 zetten we ons dagelijks in om u te voorzien van milieuvriendelijke oplossingen en om u steeds zuinigere oplossingen te bieden om de levensduur van uw auto te verlengen.Meer wetenTot binnenkort op auto5.be of in uw center Raadpleeg onze online helppagina’s MIJN ACCOUNTMijn account Terugvindenwijzigen vanmijn info en mijn voertuigenop auto5.be Thuislevering of gratisin het center* Online reserverenen betalen bij afhaling Geleverd 1uin center** Beveiligdebetaling 90 Dagenom van mening te veranderen*** BecommerceKwaliteitslabel Copyright Auto5 2020.* Gratis levering in uw center en beschikbaar binnen 1u : de optie 1u is enkel geldig op producten in stock in de naar u gekozen winkel.** De betaling « bij afhaling » is beschikbaar indien deze aan de volgende voorwaarden voldoet:- uw winkelmandje bevat enkel producten « afhaling binnen de 1u » of bepaalde prestaties.- uw winkelmandje is niet meer dan 3000€.- u heeft niet al reeds 3 e-reservaties lopende*** Info en voorwaarden op Auto5.be Raadpleeg onze algemene verkoopvoorwaarden: CGV (s:www.auto5.be/nl/algemene-verkoopsvoorwaarden.)Het verzamelen en verwerken van de persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten gebeurt onder de uitsluitende verantwoordelijkheid van de Onderneming Auto5, die als enige verantwoordelijk is voor de verwerking.Deze gegevens kunnen met name verzameld worden wanneer er producten of diensten gekocht worden, wanneer een opinie of een commentaar gepost wordt, wanneer een bestek gemaakt wordt, wanneer u zich inschrijft voor een getrouwheidsprogramma of een marketingactie.Zonder bewijs van het tegendeel zijn de gegevens die bewaard worden door de Onderneming het bewijs van alle transacties. De verzamelde persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten van Auto5 kunnen statistisch en automatisch verwerkt worden met als voornaamste doelen de uitvoering van de bestellingen van klanten, hen informatie over onze producten en diensten te bezorgen, hen te laten genieten van de voordelen van ons getrouwheidsprogramma en, nadat wij hun voorafgaand akkoord hebben gekregen, hen commerciële informatie en aanbiedingen toe te sturen. De verzamelde gegevens zijn bestemd voor de interne diensten van Auto5. Ze kunnen ook doorgegeven worden aan de onderneming Mobivia Groep (moederbedrijf van de onderneming Auto5) en aan diens filialen, evenals aan de geautoriseerde dienstverleners van Auto5 en de onderaannemers die contractueel met Auto5 verbonden zijn, en die Auto5 bijstaan bij de uitvoering van de taken die noodzakelijk zijn voor het beheer van uw klantenaccount en voor het versturen van commerciële informatie en aanbiedingen nadat wij hiervoor uw voorafgaande en uirukkelijke toestemming hebben gekregen. Alle bestemmelingen en onderaannemers van Auto5 bevinden zich op het grondgebied van de Europese Unie en zijn contractueel verplicht om het vertrouwelijk karakter en de veiligheid van de persoonlijke gegevens waartoe zij toegang hebben te verzekeren, en om deze gegevens uitsluitend te gebruiken wanneer Auto5 dit vraagt bij de uitvoering van de taken die hen zijn toevertrouwd.U kunt ten overstaan van Auto5 de volgende rechten uitoefenen: recht van toegang, recht van rectificatie, recht op beperking, recht van uitwissing, recht van gegevensoverdraagbaarheid en recht van bezwaar tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens omwille van gerechtvaardigd belang. U hebt ook het recht aan te geven wat er met uw gegevens moet gebeuren na uw overlijden. Gelieve hiervoor contact op te nemen met de Dienst Digitale Marketing van de Onderneming Auto5, Paepsemlaan 20, 1070 Anderlecht of een mail te sturen naar privacy@auto5.be.[JYJKRR-V0Z4V]

P. T.

Naar: Auto5

23/09/2024

Aangezien U geen prijs of betaling heeft genoemd, zal ik kontakt opnemen met mijn verzekering en het oplossen via mijn verzekering oder "pech".


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform