Terug

Inkomende & uitgaande post wordt niet of veel te laat geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. G.

Naar: bpost

07/11/2023

Wij wonen sinds januari 2016 in Schaarbeek en al die tijd komt onze briefwisseling niet of veel te laat. Hetzelfde met onze uitgaande briefwisseling. Wanneer we een brief posten aan het postkantoor van Schaarbeek zelf merken we geen verschil. Regelmatig krijgen we herinneringskosten van facturen gepresenteerd die we nooit eerder hebben gezien. Regelmatig komen geboortekaartjes, verjaardagskaarten 3-4 weken na datum aan of zelfs helemaal niet. We zijn niet de enigen die het gebrek aan dienstverlening in Brussel grondig beu zijn. Er moet dringend iets veranderen aan hun intern beleid.

Berichten (2)

bpost

Naar: B. G.

07/11/2023

Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.U kan ook uw klacht indienen via ons webformulier s:www.bpost.be/nl/formulierenostost_ontvangen/step1no-backMet vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-NOA4G0A]

B. G.

Naar: bpost

24/11/2023

Beste,ik heb wel degelijk telefonisch klacht ingediend (u stuurt mij gewoon terug via dezelfde weg), anders had ik ook geen vervolgnummer kunnen meedelen voor mijn dossier. De dame van de klantenservice zei dat ik verder niet op de hoogte zou gesteld worden van deze zaak, dat er enkel nota zou gemaakt worden van mijn klacht. Intussen werd nog maar eens op 24/10/'23 een brief op de post gedaan rechtstreeks aan het postkantoor van Schaarbeek. Diezelfde dag werd de postzegel nog afgestempeld. De brief werd in Antwerpen Berchem afgeleverd op 22/11/'23, maar liefst een maand na datum. Een andere brief die ik in diezelfde week op de post deed voor het ACV in Brussel is nog steeds niet terecht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform