Terug

Injectievergoeding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: Luminus

22/09/2022

Geachte,Ik nam tot 3 keer toe contact met deze diensten.Dit aangaande injectievergoeding.Er werd een digitale teller geplaats.Zonnepanelen worden geplaats op 23/09/2022Het gaat over een installatie van 5740 w Ik nam contact op met lumineus aangaande injectievergoeding om dat de zonnepanelen worden geleverd.Ze melden mij dat er sociaal tarief was en dat ze dan geen injectievergoeding van kracht zou zijn, na lang aandringen en zeer veel geduld melden ze mij dat er toch een injectievergoeding zou zijn van 0,18centEchter luminus heeft ook een dienst Luminus Comfy Shine welke momenteel een tarief geeft van 0,55cent.Ik vraagde daar achter en ze melden mij dat dit niet ging want dan zou het sociale tarief vervallen.Dit is conform de wetgeving niet correct denk ik, daar het sociaal tarief van de overheid komt.Zonnepannelen zou deze bijdrage logische verminderen daar men rechtstreeks het verbruik wegvalt met voldoende daglicht.De panelen zouden de overschot injecteren maar dan zou ik geen vergoeding voor krijgen.Men kan ze geen mail sturen met je vraag.Steeds telefonische en na een lange wachttijd, ze plaatsen u in wacht tot 30 minuten toe en dan word de verbinding verbroken. Steeds krijgt men iemand anders aan de lijn, en word als herhaald dit tot 3 keer toe

Berichten (1)

Luminus

Naar: P. S.

25/10/2022

Beste meneer SchoovaertsNaar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een gedetailleerd antwoord via e-mail op 25/10/2022.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform