Terug

Injectietarief

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Eneco

28/02/2025

Sinds kort werd onze terugdraaiende meter vervangen door een digitale. Wij hebben recht op een vergoeding van de door ons teveel geproduceerde stroom door onze zonnepanelen die naar het net gaat, alleen aan welk tarief? Eneco blijft hierop het antwoord schuldig, je kan zogezegd alles zelf nakijken op 'My Eneco' alleen deze pagina werkt nu al 2 weken niet meer sinds de omvorming van ons contract nav de plaatsing van digitale meter. Telefonisch is Eneco quasi onbereikbaar en via email blijf ik in rondjes draaien met als antwoord dat ik alles zelf kan volgen via 'My Eneco'.

Berichten (1)

Eneco

Naar: P. V.

13/03/2025

Beste William, We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop. In bijlage een kopie van je tariefkaart. Op pagina 2 van deze tariefkaart kan je de volgende formule terugvinden: 0,1 X BELPEX -3,609. De variabele factor BELPEX kan je steeds terugvinden via volgende link: s:eneco.be/nl/elektriciteit-gas/indexatie/ . Deze komt steeds aan het einde van ieder maand uit. Voor de maand februari 2025 was dit: 128,75. 0,1 X BELPEX -3,609 -- 0,1 X 128,75 -3,609 = 9,27€cent/kWh Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder! Ik wens je nog een prettige dag toe! Met vriendelijke groet, Tom Polyvalent Medewerker EACH VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 28 februari 2025 7:00 Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com Onderwerp: Injectietarief ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform