Terug

Injectietarief op factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

S. V.

Naar: Eneco

13/11/2024

Op mijn eindafrekening van 14/10/2024 moet ik zelf een vergoeding betalen voor de injectie stroom. Na contact met de klantendienst van Eneco kreeg ik vandaag bericht dat dit correct is? CASE-13396700 Nochtans had ik voor de installatie van mijn digitale teller contact opgenomen via CASE-13248530. Op 16/8/24 kreeg ik de bevestiging dat ik ongeveer 3 eurocent zou terugkrijgen per geïnjecteerde kwh. Gelieve zo snel mogelijk een correcte factuur te bezorgen.

Berichten (1)

Eneco

Naar: S. V.

21/11/2024

Beste Steven Verbeke, Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening. Je liet ons weten dat je betaalde voor injectie op je factuur. Jij had op dat moment de tariefkaart van november 2022. Op dat moment was de marktprijs laag en dit zorgde ervoor dat de injectie positief werd. Daarom bezorgde ik je op 13 november in een aparte e-mail een voorstel met de tariefkaart van deze maand voor het variabele Flex product. Omdat je geniet van een tariefkaart waarbij je betaalt voor injectie, willen we je een commerciële geste aanbieden van 40 euro. Als je akkoord bent met deze geste, mag je dit bevestigen door te antwoorden op deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Elise Eneco Customer Care - Klachtenbemiddeling Heb je nog vragen? Stel je vraag via onze Hulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen. Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account. Een kopie van deze e-mail wordt verzonden naar Test Aankoop. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 13 november 2024 20:30 Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com Onderwerp: Injectietarief op factuur ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform