Terug

Injectiecontract niet automatisch

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: FLUVIUS

30/06/2022

Bij het ontvangen van de eindfactuur van Engie merkte ik dat we geen vergoeding kregen voor de elektriciteit dat terug op het net gaat door het niet kunnen gebruiken van de geproduceerde elektriciteit mede dankzij de digitale teller. Wanneer ik contact opnam met Engie (voor het zogenaamde injectiecontract) bleek Engie niet op de hoogte van onze zonnepanelen. Nochtans moet je een aanmelding doen om die eenmalige premie te verkrijgen. Ik nam contact op met Fluvius en bleek dat er iets mis is gelopen. Na het afschaffen van de terugdraaiende teller is dit opnieuw een zaak in ons nadeel. Wij als consument blijven mee investeren, de grote bedrijven blijven vooral innen... Misschien zijn er nog mensen die er momenteel nog geen vergoeding voor krijgen?

Berichten (6)

FLUVIUS

Naar: E. H.

01/07/2022

Beste mevrouw HoornaertWe hebben uw klacht goed ontvangen.Jammer genoeg staat er geen volledig adres vermeld in de omschrijving, noch in de screenshots die u heeft bezorgd.Kan u ons per kerende uw adres bezorgen, zodat we dit verder voor u kunnen bekijken?Alvast bedankt voor de medewerking.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

E. H.

Naar: FLUVIUS

01/07/2022

Zarrenlindestraat 23 8610 Zarren

FLUVIUS

Naar: E. H.

01/07/2022

Beste mevrouw HoornaertBedankt voor uw reactie.Ik heb een dossier opgestart met referentie 2000018817.Zoals men u al eerder meedeelde, is hier een probleem met de uitwisseling van de gegevens tussen de netbeheerder en de leverancier.Fluvius is momenteel aan het bekijken om hier een oplossing voor te vinden, maar dit duurt jammer genoeg langer dan verwacht.Ik houd uw dossier open bij de Klachtencommissie en zal u terug contacteren als ik meer informatie heb.Ik kan u echter niet meedelen wanneer dit zal zijn.Bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

E. H.

Naar: FLUVIUS

19/07/2022

Ik blijf wachten... Ondertussen blijft de zon schijnen... Dit dossier ligt waarschijnlijk ergens een stapel. Zeer teleurstellend allemaal. Emily Hoornaert0472 88 36 76Zarren

E. H.

Naar: FLUVIUS

05/08/2022

Graag stand van zaken in dit dossier! Voldoende tijd gehad om alles in orde te brengen denk ik? P.s. de zon schijnt hé!

FLUVIUS

Naar: E. H.

16/08/2022

Beste klantHet probleem werd jammer genoeg nog niet verholpen.Ik begrijp dat dit zeer vervelend voor u is, maar ik kan hier momenteel niets aan veranderen.Als het probleem werd opgelost, zal ik u hiervan op de hoogte brengen.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform