Terug

injectie zonnepanelen nog niet ontvangen sinds 2022

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: FLUVIUS

21/08/2023

goedemorgen, Ik heb in maart 2022 zonnepanelen geïnstalleerd en heb mijn subsidie van Fluvius ook al ontvangen maar mijn verbruikgegevens ( en hoeveelheid injectie) kan niet aan Engie doorgegeven worden omdat Fluvius problemen heeft met het overzetten van mijn gegevens. Ze zeggen dat mijn EAN codes geblokkeerd zijn. Wat moet ik doen?

Berichten (6)

FLUVIUS

Naar: A. C.

21/08/2023

Dag meneer Conaca,Is het mogelijk om uw adres of EAN-code door te sturen, zodat uw klacht kan opgemaakt en behandeld worden?Alvast bedankt!Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

A. C.

Naar: FLUVIUS

21/08/2023

ELEKTRICITEIT EAN-code 541448820044270955Juvimo nvveldkantvoetweg 1252540 Hove

FLUVIUS

Naar: A. C.

21/08/2023

Dag meneer Conaca,Is het mogelijk om uw adres of EAN-code door te sturen, zodat uw klacht kan opgemaakt en behandeld worden?Alvast bedankt!Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

A. C.

Naar: FLUVIUS

21/08/2023

ELEKTRICITEIT EAN-code 541448820044270955Juvimo nvveldkantvoetweg 1252540 Hove

FLUVIUS

Naar: A. C.

23/08/2023

Beste,Dit dossier is reeds in behandeling bij onze diensten en gekend onder dossiernummer 1000241209.De betrokken dienst zal zodra er vordering zit in je dossier je hiervan in kennis stellen.Bij een snel nazicht blijkt de blokkering nog niet opgelost te zijn, je gegevens gaan niet verloren maar komen op het moment niet toe bij je leverancier.Zodra alles in orde is zal alles worden verwerkt door de betrokken diensten.Gelieve bij toekomstige communicatie steeds je dossiernummer te vermelden.Met vriendelijke groeten,Luc BoensDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: A. C.

23/08/2023

Beste,Dit dossier is reeds in behandeling bij onze diensten en gekend onder dossiernummer 1000241209.De betrokken dienst zal zodra er vordering zit in je dossier je hiervan in kennis stellen.Bij een snel nazicht blijkt de blokkering nog niet opgelost te zijn, je gegevens gaan niet verloren maar komen op het moment niet toe bij je leverancier.Zodra alles in orde is zal alles worden verwerkt door de betrokken diensten.Gelieve bij toekomstige communicatie steeds je dossiernummer te vermelden.Met vriendelijke groeten,Luc BoensDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform