Beste,Op 14/10/23 werd een afrekening gestuurd van Elegantwaarop geen injectie verrekend werd (zonnepanelen sinds 28/4/2023). Bij de slotfactuur half januari 24 werd een minimum aan injectie verrekend. Ik heb Fluvius gecontacteerd en sinds juni 2023 was alles conform om de injectie te kunnen vergoeden aan mij, daarvan heb ik ook een schriftelijke mail van Fluvius ontvangen. Na contact te hebben gehad met een medewerker bij Elegant was hier niets aan te doen, zij wijzen met de vinger naar Fluvius. Ik heb Elegant vandaag ook schriftelijk laten weten dat ik met jullie contact zou opnemen. Ik heb in 2023 1800kWh op hun net geinjecteerd (volgens mijn app van de zonnepanelen) waarvan slechts 82 kWh wed vergoed. Ik loop bij hen tegen een muur aan. Ik heb deze investering gedaan als alleenstaande en het voelt onrechtvaardig van de gratis verkregen energie door te verkopen zonder er enige vergoeding tegenover te zetten. Wat voor praktijken zijn dat? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik kijk uit naar een antwoord.