Terug

Injectie 2022 nog steeds niet vergoed

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. C.

Naar: Eneco

05/09/2023

Eneco heeft nog steeds niet de correcte vergoeding terugbetaald voor de via mijn zonnepanelen geinjecteerde electriciteit. De juiste hoeveelheid stond op hun afrekening van januari 2023, maar zonder vergoeding. Steeds krijg ik antwoorden zoals 'we hebben de gegevens niet in ons facturatiegegevens' en andere excuses...ze hebben alle gegevens via Fluvius heb ze ook zelf doorgestuurd. Wanneer zal ik eindelijk worden vergoed? En wat dan voor 2023? Gisteren verhoogden ze zelfs mijn voorschot terwijl ik geld tegoed heb!

Berichten (1)

Eneco

Naar: G. C.

27/09/2023

Beste Geert,We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.Uit nazicht zie ik dat je afrekening op 15-5-2023 is geannuleerd en een nieuwe is opgemaakt rekening houdend met je injectievergoeding. In bijlage een kopie van je annulatiedocument samen met je nieuwe afrekening.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomException complaint polyvalent medewerkerCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform