Randstad interimbureau heeft mij in 2015 teveel loon uitbetaald. Toen zij mij daarvan op de hoogte brachten, hebben zij geëist aan de telefoon dat ik onmiddellijk per e-mail zou bevestigen dat het een fout betrof. Ik heb dat ook gedaan maar wel gevraagd om een duidelijke afrekening. Daar heb ik weken op moeten wachten. Uiteindelijk heb ik in maart 2016 zelf contact opgenomen omdat Randstad ondertussen onwettig mijn loon inhield van prestaties die ik nog verrichtte. Tijdens een afspraak op het kantoor van Randstad heb ik begin maart een afbetalingsplan getekend en alles wat er in stond zeer stipt nagekomen. We hadden daar nadrukkelijk volgende clausules in opgenomen omdat heel deze zaak, hoewel nergens mijn fout, voor mij zeer nadelig was (slechte naam op mijn toenmalig werk, telefoons om mij onder druk te zetten, slapeloze nachten etc...)Clausules:1) Vanaf werkdag 12 maart 2016 zal er geen loon meer worden ingehouden.2) Indien na deze aflossing nog een bedrag openstaat zal dit niet worden verhaald op kosten van Anaïs Van Steenbergen.Groot was dan ook mijn verbazing dat ik nadien plots 3.000 EUR op mijn rekening gestort kreeg van Randstad. Vermits dit niet om loon ging (want de loonbrieven en stortingen waren correct) kon ik ervan uitgaan dat dit een herziening van het eerder door mij terugbetaalde bedrag was.Maar neen, heel de lijdensweg is opnieuw gestart: kwade telefoons, aanmaningen etc...Ik zit in mijn laatste bachelorjaar en werk dag en nacht om mijn studies te kunnen combineren met zaterdagwerk omdat ik het geld nodig heb.Maar wat blijkt: na opnieuw een fout van Randstad (als het dat is) houden zij OPNIEUW ONWETTIG mijn loon in.Ik heb dit alles ook per e-mail aan Randstad bevestigd.Anaïs Van Steenbergen.