Terug

inhoud van pakket verdwenen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. H.

Naar: bpost

05/07/2020

Beste,Ik heb een pakket verstuurd bij Bpost. De postbeambte heeft me aangeraden om te kiezen voor track en trace zodat ik het pakket kan volgen, Wat ik ook heb gedaan. Deze service heeft een meerkost dan een gewone zending.Na 8 dagen is het pakket nog altijd niet aangekomen, ik heb via track en trace melding gekregen: Sorry. Je pakje kan niet geleverd worden omdat de inhoud ontbreekt. Neem contact op met de afzender voor een vergoeding of om je pakje opnieuw te versturen.ik heb Bpost 3 maal gecontacteerd zonder oplossingen. Ze bevestigen dat het pakket verdwenen is. Ze hebben mijn bankrekening gevraagd en toe ik zei waarom antwoorden ze met u krijgt je verzendkosten terug van 6.90€ wat ik pertinent heb geweigerd. Ze hadden geen interesse in het pakket. Ik vroeg hen ook of ze niet dit voorval gaan onderzoeken aangezien dit bij het sorteercentrum is gebeurd. ook geen gehoor. Dit waren lange telefoongesprekken en ik heb zelfs 1 keer een leidinggevende aan de lijn gehad en ze heeft gewoon de telefoon opgehangen. Ik eis nu van Bpost dat ze mijn inhoud vergoeden. Dit is 150€ + 6.90€ verzendkosten.Graag het volgende te doenMvg

Berichten (2)

bpost

Naar: O. H.

06/07/2020

1-29090830107Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/site/nl/contacteer-ons.Met vriendelijke groeten,Klara C.bpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-DD68GHJ]

O. H.

Naar: bpost

06/07/2020

BesteEr is wel al een klacht ingediend bij de klantendienst. Ik heb net gebeld en de klantendienst bevestigen dit. Dit is het interne dossiernummer: 1-29095255815. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform