Terug

inhoud SMS 08.01.2024

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Proximus

10/01/2024

U schrijft in de SMS dd. 08.01.2024 dat u een Wifi booster hebt gïnstalleerd, je aanvraag is nu afgesloten.Ik heb geen aanvraag ingediend. Wat is een Wifi Booster ? ? ?Dit is geen oplossing voor mijn probleem.

Berichten (1)

Proximus

Naar: A. D.

17/01/2024

Geachte mevrouw, meneer,U vindt hierna onze elementen van antwoord.Uit onderzoek blijkt dat op 08/01 onderstaand sms is verstuurd.Wij vinden in ons orderbestand en in de toegekende producten geen wifi booster.Wij raden mevrouw Deruyver aan de volgende aanrekening te controleren en indien blijkt dat er toch een wifi booster wordt aangerekend zal dit zeker verder onderzocht worden.Poximus is ervan overtuigd met deze informatie mevrouw Deruyver van dienst te zijn geweest.Vriendelijke groeten,MartineContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-11-07.38.35.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005075362] Ref. [THREAD_ID:1921005075362]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform